חברת TNT רכשה 200 משאיות עם מערכות זיהום נמוכות

החברה מחליפה את צי הרכבים שלה למכוניות ידידותיות לסביבה ומארגנת אותו מחדש


00:00 ,18.06.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה מחליפה את צי הרכבים שלה למכוניות ידידותיות לסביבה ומארגנת אותו מחדש  
 
במסגרת המדיניות הירוקה של החברה התומכת בשימור הסביבה ובעקבות תקינה אירופאית מחמירה בנושא פליטת גזים רעילים Euro 4, חברת TNT אירגנה מחדש את צי הרכבים שלה. יש לציין, שהתקינה המחמירה עוד יותר – Euro 5 – הנמצאת בשלב אישורים לגבי כלל הרכבים באירופה ואמורה להיכנס לתוקף ב-2009, אושרה לא מכבר לציי רכבים כבדים.
 
החברה לא חיכתה למדיניות רשמית ומזה זמן מה משדרגת את רכביה להפחתת פליטה מזהמת על ידי התקנת מסנני דיזל, שיתוף פעולה עם הממשלה ההולנדית להכנסת מסנני פילטר לרכבים מסחריים ועוד.
 
אך הצעד המשמעותי ביותר שהביא להשפעה חיובית וישירה על איכות האוויר ועל בריאות הציבור היה רכישה של כ-200 משאיות עם מנועים מתקדמים תואמי Euro 5. המשאיות החדשות מסייעות להפחתה בשיעור של 80% בפליטות הגזים הרעילים ושל 60% בפליטת תחמוצת ניטרוגן.
 
אודי כספי, מנכ"ל  TNT ישראל, מסביר: "תדמיינו את תל אביב וגוש דן בלי הענן השחור של הפיח וללא הרעש הטורדני של משאיות. זהו חזון החברה לכל מקום בו היא פועלת. כמעסיק האמון על בריאות עובדיו, אנו דואגים לא פחות לבריאותה של הסביבה בה אנו פועלים. אני מלא בטחון שישראל תהיה הסניף הבא שיאמץ פעילות ירוקה."