חברת "TNT ישראל" תעניק שירות ייחודי של 24 שעות ללקוחותיה

אודי כספי מנכ"ל "TNT-ישראל" מסר כי השירות החדש הוא פרויקט כלל עולמי של TNT הבינלאומית ואמור להתבצע בכל אחד מ 1000 סניפי החברה הפזורים בכ 200 מדינות ברחבי העולם. ישראל נבחרה לשמש כפיילוט עולמי והיא הראשונה המיישמת שירות זה


00:00 ,26.10.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
קונצרן TNT הבינלאומי בחר בסניף הישראלי לביצוע פרויקט הפיילוט למערך השירות החדש

מחברת "TNT-ישראל" נמסר שהיא החברה הראשונה, לדבריהם, אשר תטפל במשלוחי אקספרס של לקוחותיה לאורך כל שעות היממה משך כל ימי השבוע. אודי כספי מנכ"ל "TNT-ישראל" מסר כי השירות החדש הוא פרויקט כלל עולמי של TNT הבינלאומית ואמור להתבצע בכל אחד מ 1000 סניפי החברה הפזורים בכ 200 מדינות ברחבי העולם.

ישראל, מוסיף מנכ"ל TNT ישראל, נבחרה לשמש כפיילוט עולמי והיא הראשונה המיישמת שירות זה כאשר המסקנות והתוצאות ישמשו את מטה החברה בקביעת הנהלים, אופי ודרך הביצוע גם בשאר סניפי החברה בעולם.

במסגרת השירות החדש יוכלו לקוחות "TNT ישראל" לקבל לראשונה מענה לצרכים מיוחדים ופתרון בעיות באמצעות נציג שרות במשך 24 שעות ביממה, גם במהלך הלילה, וזאת בנוסף לשרות בדיקת מצב משלוחים LINE – ON אותו יכולים לקוחות החברה לבצע באמצעות האינטרנט בכל רגע נתון.

" TNT ישראל " מוסיף אודי כספי " נבחרה כדי לבצע את הפרוייקט הפילוט הבינלאומי בשל מודעות השרות המפותחת ". לדבריו, החברה רואה חשיבות רבה בעריכת הפרוייקט הפיילוט אצלה כחלק ממערך השירות המשופר אותו היא תוכל להעניק ללקוחותיה .