חברת TNT אקספרס קיבלה הסמכה לחמישה תווי תקן בינלאומיים

TNT הצטרפה לרשימה מצומצמת של חברות בעולם המחזיקות בחמישה תווי תקן איכותיים: איכות הסביבה, בטיחות בסביבת העבודה, השקעה ופיתוח העובדים, אחריות חברתית ומערכת ניהול איכות בארגון


00:00 ,25.01.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

TNT הצטרפה לרשימה מצומצמת של חברות בעולם המחזיקות בחמישה תווי תקן איכותיים: איכות הסביבה, בטיחות בסביבת העבודה, השקעה ופיתוח העובדים, אחריות חברתית  ומערכת ניהול איכות בארגון
 
השבוע השלים הסניף הישראלי של TNT Express תהליך מורכב, בסיומו קיבלה החברה מספר תקני איכות בנושאי חברה, איכות הסביבה, בטיחות וגהות וסביבת עבודה ביניהם: ISO 9001:2000, IIP ((Investor in people, ISO 14001, OHSAS 18001 ו- SA 8000.
 
 TNT אקספרס קיבלה בשנה שעברה את תקן ISO 9001:2000, להבטחת מערכת ניהול איכות יעילה בארגון. בשנה האחרונה קיבלה החברה גם את תקן ה- IIP ((Investor in people על השקעתה בצרכי הפיתוח של כלל העובדים לשם מיצוי כישוריהם והעלאה של רמת שביעות רצונם. השבוע קיבלה TNT שלושה תקנים נוספים: תקן ISO 14001 על עמידתה בתנאים המונעים השפעה שלילית על הסביבה בה אנו חיים, תקן OHSAS 18001 המתייחס למערך ניהול הבטיחות והבריאות של העובדים ותו התקן היוקרתי החדש SA 8000 המשלב את כל התקנים שהוזכרו לעיל.
 
לדברי אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל: "במרכז כל התקנים שהשגנו עומד העיקרון של שיפור מתמיד". לדבריו, "TNT רואה בהשקעה בעובדיה בישראל גם בהיבט נוסף של תרומתה החברתית לקהילה. אני צופה שמהיום והלאה נמשיך ונשתפר בכל המדדים ונהיה לחברה טובה יותר, המעסיקה אזרחים טובים יותר ושכנים טובים יותר".
 
יש לציין כי מהלך ההסמכה של TNT ישראל בוצע ע"י המכון לבקרה ואיכות IQC הישראלי שהינו המייצג הבלעדי בישראל של  BQVI, גוף ההסמכה וההתעדה הגדול בעולם, עם 30 אקרדיטציות וסניפים ב- 65 מדינות, ב-100 ערים בעולם.
 
TNT אקספרס ישראל הינה בבעלות מלאה של חברת האם TNT N.V הנסחרת בארבע בורסות בעולם. החברה פועלת בשלושה תחומים: דואר, אקספרס ולוגיסטיקה. TNT אקספרס ישראל החלה את פעילותה בארץ בשנת 98', כיום עובדים בחברה כ- 110 עובדים.