חברת TNT אקספרס: הושקה רשת אקספרס קרקעית בינלאומית ראשונה בדרום אמריקה

חברת השילוח השיקה לראשונה רשת קרקעית בינלאומית בשם SARN המקשרת בין למעלה מ-30 ערים בברזיל, ארגנטינה וצ'ילה. החברה: היעד הוא להפוך למובילת שוק באזור דרום אמריקה


00:00 ,04.06.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת השילוח השיקה לראשונה רשת קרקעית בינלאומית בשם SARN המקשרת בין למעלה מ-30 ערים בברזיל, ארגנטינה וצ'ילה. החברה: היעד הוא להפוך למובילת שוק באזור דרום אמריקה
 
הרשת הקרקעית של TNT בדרום אמריקה (SARN) מקשרת בצורה מהירה, אמינה ובטוחה יותר מ-30 ערים בשלוש מדינות על פני 3,000 קילומטרים. הרשת משדרגת בצורה משמעותית את יכולות השירות הפנים ארצי של TNT בצ'ילה ובברזיל, ומהווה צעד משלים לרכישות של LIT Cargo בפברואר ושל Expresso Aracatubo באפריל השנה. בכך משיגה TNT את יעדה להפוך למובילת שוק באזור דרום אמריקה.
 
הרשת הקרקעית מאופיינת בשירות בטוח הכולל מסירה מוגדרת יום מדלת לדלת, בשילוב שחרור מהיר ממכס. היא מציעה אפשרות מעקב אחר משלוחים סביב השעון, בעזרת מערכת GPS המותקנת על כל רכבי הרשת. דבר זה מאפשר שקיפות מרבית, הובלה בטוחה יותר ושירות לקוחות טוב יותר. מבנה הרשת מאפשר שילוח יומיומי מכל הערים הראשיות, מה שמבטיח את לוחות הזמנים הקצרים ביותר ואת השירות המהיר ביותר באזור זה.
 
"הרשת מאפשרת קפיצת מדרגה ליכולות השילוח ולשירות של TNT בדרום אמריקה והשקתה מהווה המשך ישיר של מדיניות TNT אקספרס, לספק לקוחותיה פתרונות שילוח תחרותיים בתקופה זו של מיתון וחוסר וודאות כלכלי. יבואנים ויצואנים יכולים מעתה ליהנות משירות מהיר יותר וחסכוני יותר לדרום אמריקה וממנה", אומר אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל.
 
מהחברה נמסר עוד כי רשת האקספרס הקרקעית הדרום אמריקאית של TNT מצטרפת לרשתות הקיימות של החברה באירופה, אסיה והמזרח התיכון, ומחזקת את יכולותיה ואת מומחיותה בניהול רשתות שילוח קרקעיות.