חברת Schenker תצטייד בתוכנה חדשה לשילוח בים ובאוויר

חברת השילוח Schenker תצטייד בקרוב בתוכנה חדשה לשילוח ימי ואווירי, בכ- 60 מדינות ברחבי העולם. על פי הפרסום, כלל עובדי החברה במחלקות השילוח הימי והאווירי יוכלו להשתמש בתוכנה אחידה המקושרת לבסיס נתונים מרכזי. התוכנה החדשה תבטיח אחידות, תזרז את תהליכי הטיפול,


00:00 ,27.07.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת השילוח Schenker תצטייד בקרוב בתוכנה חדשה לשילוח ימי ואווירי, בכ- 60 מדינות ברחבי העולם. על פי הפרסום, כלל עובדי החברה במחלקות השילוח הימי והאווירי יוכלו להשתמש בתוכנה אחידה המקושרת לבסיס נתונים מרכזי. התוכנה החדשה תבטיח אחידות, תזרז את תהליכי הטיפול, תשפר את מערך אבטחת המידע ותגביר את רמת השקיפות של כלל התהליכים.

עלות ההשקעה בפרוייקט התוכנה החדשה מסתכמת בכ- 27 מליון יורו, שתחליף את תוכנת השילוח הקיימת כיום, והיא תופעל על ידי כ- 5000 עובדי Schenker ברחבי העולם.

במהלך השנתיים האחרונות צוות של עובדים מומחים עבד במשרדים הראשיים של החברה ב- Essen בבניית התשתית הבסיסית לפרוייקט, הפועל תחת השם Salsa (כלומר, Schenkers Application for Logistics in Air and Sea freight). התוכנה נבנית בשיתוף עם חברת FWL Technology מליברפול, שהם בעלי נסיון קודם בפיתוח מערכות לוגיסטיות מתקדמות.

לפני תחילת התקנת התוכנה החדשה בשנים 2005 ו- 2006, תותקן התוכנה החדשה במספר מרכזים של החברה ברחבי העולם והיא תיבדק על בסיס יומי. במקביל להתחלת התקנת התוכנה, צוותי הדרכה יעברו בין נציגי החברה במקומות שונים וייחלו בפעולת הדרכה על המערכת החדשה.

לחברת Schenker מחזור מכירות שנתי של 6.4 מיליארד יורו. החברה מעסיקה כ- 36 אלף עובדים בכ- 1100 משרדים ברחבי העולם. החברה מספקת שרותי לוגיסטיקה משולבים הכוללים הובלה יבשתית ושילוח ימי ואווירי, בנוסף לפתרונות לוגיסטיים מורכבים וניהול שרשרת האספקה ממרכז שליטה אחד. חברת Schenker מיוצגת בישראל על ידי חברת אוריין בע"מ.