חברת Schenker מרחיבה פעילותה הימית בסקנדינביה

בהודעה לעתונות מתאריך ה- 25 לספטמבר 2002, מודיעה חברתSchenker על הרחבת שרותיה למגזר הספנות בארצות סקנדינביה והארצות הבלטיות, על ידי הרחבת השרות הקיים כיום והקרוי MARINE PARTS


00:00 ,30.09.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות מתאריך ה- 25 לספטמבר 2002, מודיעה חברתSchenker על הרחבת שרותיה למגזר הספנות בארצות סקנדינביה והארצות הבלטיות, על ידי הרחבת השרות הקיים כיום והקרוי MARINE PARTS . החברה פתחה לצורך זה שני מרכזי שרות והגבירה נוכחותה בשווקים מרכזיים. מרכז אחד ממוקם בקופנהגן והוא מכסה את השוק הסקנדינבי הכולל את שוודיה, נורבגיה, פינלנד ודנמרק. המרכז השני ממוקם בטאלין, והוא מיועד עבור לקוחות מהארצות הבלטיות – לטביה, ליטואניה ואסטוניה.

חברת Schenker מציגה את שרות ה- MARINE PARTSכתכנית לוגיסטית ניהולית המאפשרת ללקוחות לקבל שרותי outsourcing בנושא הימי.

שירות ה- MARINE PARTS מאפשר להציע לבעלי אניות, מנהלים בחברות ספנות, בוני אוניות ותעשיינים, שירות מודולרי כולל במתקונת של door to vessel אשר אמור להפחית הוצאות. ההפחתה בעלויות מתאפשרת הודות לכך שחברתSchenker משלבת בו את שרותי האויר, שרותי הניטול, האחסנה ושרותי מטען ימיים שהיא מספקת ללקוחות, בכל קומבינציה אפשרית.

מרPeter Gunzelmann, המנהל את פעילות MARINE PARTS של חברת Schenker, אומר כי בחברה משוכנעים שמבנה השרות ופריסתו יועיל לפעילות בכל סניפי החברה באזור, ומה שחשוב יותר יענה לדרישות הלקוחות הקשורים בנושאים הימיים.

לחברת Schenker סך מכירות שנתי של 6.2 מיליארד Euro, היא מעסיקה כ- 33,000 עובדים בכ- 1,000 משרדים ברחבי העולם. Schenker הינה אחת מהחברות המובילות בתחום הלוגיסטי, ומציעה פתרונות לוגיסטיים של שרותי מטען באויר, בים וביבשה.

חברת Schenker מיוצגת בישראל על ידי חברת אוריין שרותי מכס בע"מ