חברת Panalpina מרחיבה את מרכז התפעול שלה ב- Frankfurt

חברת Panalpina, אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום השילוח והלוגיסטיקה, מודיעה על הרחבת התפעול ב-Frankfurt, על ידי המעבר למתחם ה- CargoCity Sud. בשטח של 34,000 מ"ר, חברת Panalpina תפעיל מרכז לשינוע מטענים בגודל של 14,000 מ"ר ובו משרדים על שטח של 2,000 מ"ר.


00:00 ,24.09.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת Panalpina, אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום השילוח והלוגיסטיקה, מודיעה על הרחבת התפעול ב-Frankfurt, על ידי המעבר למתחם ה- CargoCity Sud.

חברת Panalpina תפעיל, על פני שטח של 34,000 מ"ר, מרכז לשינוע מטענים בגודל של 14,000 מ"ר ובו משרדים על שטח של 2,000 מ"ר. החברה מתכננת בעתיד להעביר את רוב משלוחי האויר מ/אל גרמניה דרך Frankfurt. חלק ממשלוחי האויר שהיא משנעת עבור ארצות אחרות באירופה יעברו גם הם דרך המרכז החדש ב- Frankfurt.

מרכז שינוע המטענים החדש ב- Frankfurt צפוי להפוך לאחד המרכזים החשובים של החברה באירופה, למשלוח מטעני אויר, כמו האחרים ב- Luxembourg ו- Paris. רשת של מרכזים כאלה הם משמעותיים ביותר למערבת ההפצה הגלובלית של החברה, המתרכזת בעמידה בלוח זמנים של המשלוח האוירי.

לדעתו של מר Hans-Jrg Durst , מנהל כללי ב- Panalpina Germany, האפשרות של האחדת מטענים במרכז ב- Frankfurt יגביר את יכולות החברה ביבשת כולה. המעבר למרכז החדש מצביע על החשיבות שהחברה מייחסת ל- Frankfurt כמרכז לעסקים, ומהוה סימן דרך בהתפתחות החברה וביכולת שלה לעמוד באסטרטגיה שלה של הקפדה על לוח זמנים.

תפעול המשלוחים של החברה מתבצע על ידי חברת הבת של החברהASB-Air , אשר תופסת חלק פעיל בניהול ובתפעול עבור קבוצת Panalpina ברחבי העולם.

מרכז המטענים האולטרה-מודרני אמור להיות מושלם בקיץ 2003. ביצוע הפרוייקט הנ"ל נמסר לידי Hamburger Garbe Group, שכבר השקיעו במרכזי לוגיסטיקה מרכזיים אחרים באירופה.

לחברת Panalpina רשת גלובלית של מרכזים ב- 136 ארצות, מתוכם ב- 74 יש לה 480 משרדים משלה, וב- 62 ארצות יש סוכנים ושותפויות. Panalpina מעסיקה כ-12,000 עובדים ברחבי העולם.

חברת עמית לוגיסטיקה הינה נציגת חברת Panalpina בישראל.