חברת NEWLOG שינעה 180 טון ציוד באוויר עבור TOWER
חברת השילוח NEWLOG, אשר זכתה לפני כשנתיים במכרז ניהול הלוגיסטיקה של מפעל Tower, אחראית לייבוא מערכת שינוע לפרוסות סיליקון בחדר הנקי בשווי של כ- 10 מליון $ ובמשקל כולל של כ- 180 טון. מהלך היבוא האווירי מצריך טיפול מורכב וכולל באתרים שונים בעולם ותוך עמידה
00:00 ,30.03.2003
חברת טאואר סמיקונדקטור נמצאת בעיצומו של הקמת מפעל ייצור חדש (2 FAB) במגדל העמק, אשר ישמש לייצור מעגלים משולבים ע"ג פרוסות סיליקון בטכנולוגיה מתקדמת.
חברת השילוח NEWLOG, אשר זכתה לפני כשנתיים במכרז ניהול הלוגיסטיקה של מפעל Tower, אחראית לייבוא מערכת שינוע לפרוסות סיליקון בחדר הנקי בשווי של כ- 10 מליון $ ובמשקל כולל של כ- 180 טון. מהלך היבוא האווירי מצריך טיפול מורכב וכולל באתרים שונים בעולם ותוך עמידה בלוחות זמנים קצרים במיוחד. מאז תחילת הקמת המפעל ועד היום ייבאה טאואר סמיקונדקטור בדרך האוויר משלוחים בהיקף של מאות טונות.
עליזה ממן, מנהלת הפרוייקט מטעם NEWLOG מוסרת כי : "הקמת FAB2 התחילה בפרוייקט גדול של הטסת מכונות לפיילוט, המהווה כ 10% מהציוד אשר תוכנן לאכלס את FAB'2, והמשכו בטיפול שוטף בהבאת החלק העיקרי של רכיבי המפעל החדש. הפרויקט מצריך היערכות מיוחדת לאורך שרשרת האספקה לרבות: שינוע מטענים במידות חריגות, תיאומים מורכבים בין הספקים , המשלח ים בחו"ל, חברות התעופה , ממ"ן והמובילים היבשתיים בארץ ובחו"ל, כולל פיקוח מתועד של כל התהליך ובעיקר השתלבות מדויקת בתכנית אכלוס המפעל. חברת NEWLOG עמדה בכל הפרמטרים הנדרשים לשביעות רצונו המלאה של הלקוח".
רפי בן ארי, משנה למנכ"ל NEWLOG מוסר כי : "לביצועו המוצלח של הפרוייקט , חברו יחד ניסיון רב שנים, התמחות בטיפול ובשינוע מטענים חריגים בדרך האוויר וצוות מיומן ומקצועי בעל מחויבות אישית גבוהה להצלחת הפרוייקט ולעמידה נדרשת בלוחות הזמנים , כל זאת תודות לטיפול האישי הניתן ע"י היחידות העסקיות בארגון המעניקה שרות אישי ללקוח מתוך ראיית הלקוח כמרכז הוויתו של הארגון".
חברת השילוח NEWLOG, אשר זכתה לפני כשנתיים במכרז ניהול הלוגיסטיקה של מפעל Tower, אחראית לייבוא מערכת שינוע לפרוסות סיליקון בחדר הנקי בשווי של כ- 10 מליון $ ובמשקל כולל של כ- 180 טון. מהלך היבוא האווירי מצריך טיפול מורכב וכולל באתרים שונים בעולם ותוך עמידה בלוחות זמנים קצרים במיוחד. מאז תחילת הקמת המפעל ועד היום ייבאה טאואר סמיקונדקטור בדרך האוויר משלוחים בהיקף של מאות טונות.
עליזה ממן, מנהלת הפרוייקט מטעם NEWLOG מוסרת כי : "הקמת FAB2 התחילה בפרוייקט גדול של הטסת מכונות לפיילוט, המהווה כ 10% מהציוד אשר תוכנן לאכלס את FAB'2, והמשכו בטיפול שוטף בהבאת החלק העיקרי של רכיבי המפעל החדש. הפרויקט מצריך היערכות מיוחדת לאורך שרשרת האספקה לרבות: שינוע מטענים במידות חריגות, תיאומים מורכבים בין הספקים , המשלח ים בחו"ל, חברות התעופה , ממ"ן והמובילים היבשתיים בארץ ובחו"ל, כולל פיקוח מתועד של כל התהליך ובעיקר השתלבות מדויקת בתכנית אכלוס המפעל. חברת NEWLOG עמדה בכל הפרמטרים הנדרשים לשביעות רצונו המלאה של הלקוח".
רפי בן ארי, משנה למנכ"ל NEWLOG מוסר כי : "לביצועו המוצלח של הפרוייקט , חברו יחד ניסיון רב שנים, התמחות בטיפול ובשינוע מטענים חריגים בדרך האוויר וצוות מיומן ומקצועי בעל מחויבות אישית גבוהה להצלחת הפרוייקט ולעמידה נדרשת בלוחות הזמנים , כל זאת תודות לטיפול האישי הניתן ע"י היחידות העסקיות בארגון המעניקה שרות אישי ללקוח מתוך ראיית הלקוח כמרכז הוויתו של הארגון".
עשוי לעניין אותך
27.03.2003
צים, Lloyd Triestino ו- Evergreen : שירות חדש בין צפון אירופה ומזרח הים התיכון
25.03.2003
צים : היטל שטר מטען – Security Manifest Documentation Charge
24.03.2003
"ממן–טרייוול (M.T.L.)" החלה בשת"פ עם חברת D.G.M הבינ"ל בתחום החומרים המסוכנים
19.03.2003
סקר מכון היצוא – הערכות למלחמה בעיראק
18.03.2003
אמקס KN : היערכות לשעת חירום
17.03.2003
ד"ר יורם זבה, מנכ"ל צים, בראיון מיוחד : "צים משנה את פניה"