חברת MENLO זכתה במכרז רחב היקף במגזר יצרני האלקטרוניקה בארה"ב

מר שמעון וינבוים, נשיא חברת "מליליין" בע"מ, הדגיש כי חברת MENLO התמחתה, במהלך השנים האחרונות, במתן פתרונות לוגיסטיים מקוריים למגוון רחב של חברות רב לאומיות בכלל ובמגזר האלקטרוניקה בפרט


00:00 ,31.07.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת הלוגיסטיקה האמריקאית MENLO, המיוצגת בישראל על ידי חברת השילוח "מליליין" בע"מ, זכתה באחד המכרזים היוקרתיים במגזר יצרני האלקטרוניקה בארה"ב.

את המכרז הוציאה יצרנית האלקטרוניקה האמריקאית "BOURNS INC." במטרה להוזיל את עלויות השרשרת הלוגיסטית להובלת מטענים בין מפעלי החברה בלוס אנג'לס ומיאמי למוקדי הייצור האחרים המפוזרים בערים XIAMEN (סין), TAIPEI (טיוואן), SAN JOSE (קוסטה ריקה), TIJUANA (מקסיקו), SHANNON (אירלנד), ומהם לנקודות השיווק הפזורות על פני מוקדי ייצור והרכבה אחרים באסיה, אירופה ודרום אמריקה.

מר שמעון וינבוים, נשיא חברת "מליליין" בע"מ, אשר מסר את הידיעה, בקש להדגיש כי חברת MENLO התמחתה, במהלך השנים האחרונות, במתן פתרונות לוגיסטיים מקוריים למגוון רחב של חברות רב לאומיות בכלל ובמגזר האלקטרוניקה בפרט.

עוד נמסר כי חברת MENLO מבקשת להעניק מניסיונה לשיפור מערכי ערך מוסף לוגיסטיים, ולכן הוחלט לאחרונה על הטמעת הניסיון המצטבר בקרב שלוחותיה השונות בעולם, לרבות ישראל. במסגרת זו הוגבר לאחרונה שיתוף הפעולה בין מחלקותיה השונות של החברה ונציגתה בישראל חברת "מליליין" בע"מ.

" חברת מליליין בע"מ משתלבת בימים אלה, בהדרגה, במגזר שירותי הערך המוסף הלוגיסטיים אשר במסגרתו, עם השלמת התהליך, תציע החברה מגוון רחב של פתרונות לוגיסטיים לציבור לקוחותיה ", סיכם מר וינבוים.

"מליליין" בע"מ מעסיקה למעלה מ – 60 עובדים בענף השילוח הבינלאומי והיא מפעילה סניפים בנמלי הים והאוויר של ישראל.

אודות חברת MENLO
לחברת MENLO, המגלגלת מחזור שנתי ממוצע של 2.7 מיליארד דולר, ניסיון של יותר מ – 55 שנים במגזר השילוח הבינלאומי והיא פעילה בלמעלה מ – 200 סניפים ומעסיקה למעלה מ – 15,000 עובדים. לרשות החברה מתקני אחסון המשתרעים על פני שטח כולל של 930,000 מ"ר ברחבי העולם.