חברת Kuehne & Nagel תנהל המערך הלוגיסטי של סימנס

חברת Kuehne & Nagel חתמה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Siemens Mobile בכל הקשור למתן שרותים לוגיסטיים ומעקב וניהול הפצתו של הטלפון הסלולרי האופנתי החדש, הפועל תחת המותג XELIBRI שחברת Siemens פיתחה


00:00 ,23.06.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת Kuehne & Nagel חתמה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Siemens Mobile בכל הקשור למתן שרותים לוגיסטיים ומעקב וניהול הפצתו של הטלפון הסלולרי האופנתי החדש, הפועל תחת המותג XELIBRI שחברת Siemens פיתחה.

חברת Siemens Mobile מנמקת את בחירתה בחברת Kuehne & Nagel בשל פעילותה המוכחת בשוק הלוגיסטי הבינלאומי ובעיקר בתחום הניהול והמעקב ברשת האספקה ומתן פתרונות לוגיסטיים של door to door, דבר שאיפשר לחברה להתמקד בפעילותה העיקרית ולתת ללקוחותיה מוצרים בעלי ערך מוסף.

עוד מוסרת חברת Kuehne & Nagel כי העובדה שהיא מתבססת בניהול השרותים הלוגיסטיים שלה על רשת טכנולוגית IT מודרנית, מאפשר לה לתת את השרותים הנ"ל ברמה הגבוהה ביותר ולהכנס להסכמי שיתוף פעולה כאלה.

החברה, בהתבססה על הטכנולוגיה המתקדמת הנ"ל, מנהלת עבור Siemens Mobile את הלוגיסטיקה של רכישת הרכיבים בסין, דרך אחסנתם והפצתם ועד להרכבתם הסופית עבור רשתות המכירה השונות באסיה ובאירופה. החברה מציינת גם את העמידה בלוח הזמנים כפי שתואם מראש.

בהודעת החברה מצויין כי בכדי לעמוד בביצוע המטלה, וכחברה מובילה בתחום הלוגיסטי, Kuehne & Nagel מנצלת את היכולות שלה בבניית רשת לוגיסטית מתואמת הבנויה על מערכת מודרנית של מידע ומבטיחה שקיפות ואמינות ללקוחות. ובנוסף לכל הנ"ל גם רמה גבוהה של גמישות הנדרשת כדי להגיב במהירות לשינויים ולדרישות השוק המשתנות במהירות כי שדורש אופיו של המוצר החדש ה- XELIBRI – היוצא כל ששה חודשים בקולקציה חדשה.

בחברת Kuehne & Nagel מוסרים בסיפוק כי הפרוייקט הנ"ל הינו פרוייקט חדשני ומאתגר עבורה וכי היא מבצעת אותו בהצלחה בגלל השילוב של הנסיון שלה והרשת הבינלאומית המאפשרת לה להציע את הפתרון האופטימלי ברשת האספקה הלוגיסטית מקצה לקצה, כפי שאומר מר Reinhard Schullerus, סגן נשיא בכיר בחברה, ומוסיף עוד כי השותפות הנ"ל היא ההוכחה לכך שהשוק מצפה לסוג כזה של שרות משולב ומתוחכם שהוא מעבר לפעילות הרגילה של השילוח הבינלאומי.


אודות Kuehne & Nagel :
לחברת Kuehne & Nagel יותר מ- 17,500 מועסקים ב- 600 אתרים בכ- 94 ארצות. Kuehne & Nagel פועלת בישראל תחת חברת הבת אמקס KN. אמקס KN מונה כיום 70 עובדים בחמישה סניפים, מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים של יצוא ויבוא אווירי וימי, שירותי עמילות מכס, ניהול מלא של שרשרת האספקה כולל מתן שירותי מיקור חוץ (outsourcing), אחסון, אריזה והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים.