חברת Kuehne & Nagel שינעה, לראשונה בתולדותיה, למעלה ממליון TEU בשנת 2002

חברת Kuehne & Nagel מדווחת על עליה של 20% בשינוע מכולות '20 , בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. על פי ההודעה, גידול משמעותי זה בשינוע מטענים ימיים מעמיד את החברה בעמדה מובילה בעולם בתחום שינוע מטענים ימיים לאחר שעברה לראשונה את הכמות של מיליון TEU


00:00 ,09.03.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות מה-4 למרץ 2003, מדווחת חברת Kuehne & Nagel על עליה של 20% בשינוע מכולות '20 , בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. על פי ההודעה, גידול משמעותי זה בשינוע מטענים ימיים מעמיד את החברה בעמדה מובילה בעולם בתחום שינוע מטענים ימיים לאחר שעברה לראשונה את הכמות של מיליון TEU .

בשנת 2002, הגידול המשמעותי הגדול ביותר בשינוע מטענים ימיים הושג באזור הסחר אסיה-פאסיפיק. בחברה מייחסים הישג זה לשימוש החדשני בטכנולוגיות הIT-solutions שהחברה מציעה לשימוש לקוחותיה.

במהלך השנה האחרונה, חברת Kuehne & Nagel רשמה לזכותה עלייה חדה בנפח הובלת המטענים בנמלי המזרח הרחוק בזכות תהליך התיעוש המהיר המתרחש בתקופה האחרונה בסין. נפח ההובלה הימית ביצוא לאזור המזרח הרחוק גדל ב-30% בהשוואה לשנה קודמת.

עוד נמסר בהודעה כי הכניסה לשווקים חדשים והמעורבות העסקית בקוי הסחר והתעבורה של אסיה ואמריקה הלטינית עודדו את הגידול הדינמי של החברה, וכך גם את ארגון הפעילות של מטענים ימיים לכדי מערך לוגיסטי משולב וכוללני.

בהודעה נמסר בנוסף כי, לצד היכולות והמקצועיות של המערכת הניהולית של Kuehne & Nagel, הגורם המשמעותי ביותר המסביר את הצלחתה המתמשכת בעיסקי הובלת מטענים ימיים הוא השימוש בטכנלוגיה חדשנית של ה- IT-solutions המאפשרים ללקוחות שקיפות מלאה לכל אורך השרשרת הלוגיסטית, ונותן ללקוחות כלי לעקוב בצורה מתוחכמת ביותר אחר המטענים ולקבל אינפורמציה שוטפת לפרטיה מסביב לשעון.

בחברה צופים כי הערך המוסף של השימוש בשרותים האינטרנטיים ופיתוחם יבטיחו את המשך ההצלחה של החברה גם בעתיד. החברה גם מבקשת להדגיש את החשיבות שהיא מייחסת לשותפויות ולהסכמים שלה עם מובילים ימיים בינלאומיים חשובים, וכי היא פתוחה וקשובה לצרכי הלקוחות והגמישות שהיא מגלה בכיוון של דרישותיהם לגבי נפח המשלוחים ודרישות מיוחדות שלהם.

אודות Kuehne & Nagel
לחברה 17.500 מועסקים ב-600 מקומות ב-94 ארצות. קבוצת Kuehne & Nagel היא אחת מהחברות הלוגיסטיות המובילות בעולם. מיצובה החזק בשוק נובע מפעילותה בקווים הימיים האוויריים ועסקיה הלוגיסטיים ובהתמקדותה במתן פתרונות לוגיסטיים מבוססי טכנולוגית IT.

Kuehne & Nagel מיוצגת בישראל ע"י חברת הבת אמקס KN. אמקס KN מונה כיום 70 עובדים בחמישה סניפים, מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים של יצוא ויבוא אווירי וימי, שירותי עמילות מכס, ניהול מלא של שרשרת האספקה כולל מתן שירותי מיקור חוץ (outsourcing), אחסון, אריזה והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים.