חברת Kuehne & Nagel רכשה את היחידה העסקית לתערוכות וארועים של Birkart Globistics

בהודעה לעתונות שפירסמה חברת Kuehne & Nagel ב-5 למרץ 2003 נמסר על חתימת הסכם לרכישת היחידה העיסקית לתערוכות ואירועים של החברה הלוגיסטית Birkart Globistics, שמקום מושבה ב- Aschaffenburg שבגרמניה. ההסכם ניכנס לתוקפו החל מ- 1 למרץ 2003


00:00 ,10.03.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות שפירסמה חברת Kuehne & Nagel ב-5 למרץ 2003 נמסר על חתימת הסכם לרכישת היחידה העיסקית לתערוכות ואירועים של החברה הלוגיסטית Birkart Globistics, שמקום מושבה ב- Aschaffenburg שבגרמניה. ההסכם ניכנס לתוקפו החל מ- 1 למרץ 2003.

עוד נמסר כי באמצעות רכישה זו, חברת Kuehne & Nagel מחזקת את יכולותיה ומרחיבה את טווח פעילותה לשטחים נוספים ומציגה ללקוחותיה שרותים ופתרונות לוגיסטיים בארגון ירידים, תערוכות ואירועים ברחבי גרמניה.

חברת Birkart Globistics (שמאז ינואר 2002 הינה חברת בת של Thiel Logistik AG ) בחרה להתרכז באופן אינטנסיבי בשטח המיוחד של לוגיסטיקה של ארועים ותערוכות וייחדה את פעילותה זו תחת השם של Birkart Fairs & Events GmbH.

מר Ewald Kaiser, מנהלה הכללי של Kuehne & Nagel (AG & Co.) KG, אומר כי הפעילות העיסקית של Birkart Fairs & Events GmbH תואמת להפליא, ומשלימה את שרותיה האחרים של החברה, וכי רכישת החברה ממקמת את Kuehne & Nagel כאחת החברות המובילות בשטח מיוחד ומבטיח זה, של Event Logistics - שילוח וארגון לוגיסטי של תערכות וירידים בגרמניה.

ההודעה מציינת עוד כי חברת Kuehne & Nagel הינה חברה מורשה ומוסמכת לטפל באתרי התערוכות והירידים שבהנובר, פרנקפורט ומינכן ובאמצעות רכישת החברה החדשה, Kuehne & Nagel יכולה מעתה לטפל בלקוחותיה גם באתרי האירועים והתערוכות שבדיסלדורף, קלן ונירנברג שיוכלו מעתה להשתמש בשרותי ה- KN Expo Service שלה. יתר על כן חברת Kuehne & Nagel שהגבירה את יכולותיה הבינלאומיות יכולה לתת שרותי Event Logistics ולארגן תערוכות וירידים בכל העולם.

במסגרת ההסכם שנחתם הרי שכל המועסקים של Birkart Fairs & Events GmbH המועסקים בשטוטגרט, קלן, דיסלדורף, נירנברג יקלטו וישולבו בחברת Kuehne & Nagel בגרמניה והעובדים שהועסקו ב- Atlanta יועסקו על ידי Kuehne & Nagel Inc.

Kuehne & Nagel מיוצגת בישראל ע"י חברת הבת אמקס KN. אמקס KN מונה כיום 70 עובדים בחמישה סניפים, מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים של יצוא ויבוא אווירי וימי, שירותי עמילות מכס, ניהול מלא של שרשרת האספקה כולל מתן שירותי מיקור חוץ (outsourcing), אחסון, אריזה והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים.