חברת Kuehne & Nagel קוטפת תארים על פעילותה באזור אסיה והפסיפיק

המגזינים הספנותיים היוקרתיים Lloyds Freight Transport Buyer, Containerisation International ו- International Freighting Weekly העניקו לחברת הלוגיסטיקה הבינלאומית Kuehne & Nagel את תארים על פעילותה באזור אסיה פאסיפיק


00:00 ,16.10.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
המגזינים הספנותיים היוקרתיים Lloyds Freight Transport Buyer, Containerisation International ו- International Freighting Weekly העניקו לחברת הלוגיסטיקה הבינלאומית Kuehne & Nagel את התארים Lead Logistics Provider of the Year ו- Seafreight Forwarder of the Year על פעילותה באזור אסיה פאסיפיק. התוארים הוענקו במסגרת ארוע ה- Asia Logistics Awards 2003 שנערך לאחרונה בסינגפור.

הבחירה בחברת Kuehne & Nagel נקבעה על סמך משאל קוראים שערכו המגזינים בקרב קהל הקוראים.

מנהלה הכללי של Kuehne & Nagel (Asia Pacific) Management Ltd., מר אנדי וובר, ציין כי הזכייה מצביעה על כך שהתעשייה מכירה באיכותה וברמת השרות של החברה בכל הקשור בשילוח הבינלאומי והפתרונות הלוגיסטיים שהיא מציעה ללקחותיה באזור אסיה-פאסיפיק.

לדבריו, תנאי השוק התפתחו כך שיש דרישה לגלובליזציה של השרותים, לקבלת שרותים חדשניים בשטח של פתרונות לוגיסטיים ולכן היה זה אך טבעי עבור חברת Kuehne & Nagel להשתלב בשוק אזורי זה בהציעה את המערכת הבינלאומית המרושתת שלה, ואת השרות היעיל וברמה טכנולוגית ואינפורמטיבית מתקדמת.

בהתייחסו להישגי החברה בנושא הטיפול במטענים ימיים באזור זה, ציין מר וובר את העליה המשמעותית של תעבורת המטענים בנמלי אסיה והגידול המהיר של השוק התעשייתי הסיני וכי הוא גאה על הזכות שניתנה לחברה על ידי לקוחות השוק הזה, ומבטיח להמשיך ולתת את השרותים ללקוחות שוק זה ברמה גבוה תוך הצבת סטנדרטים חדשים כל הזמן בתכנון וניהולה של המערכת הלוגיסטית המתוחכמת.

הרשת הלוגיסטית של Kuehne & Nagel באזור אסיה-פאסיפיק חולשת על 80 אתרים ב-19 ארצות, ביניהן:
Australia, Bangladesh, Cambodia, China, Hong Kong, India, Indonesia, Japan, Korea, Macau, Malaysia, New Zealand, Pakistan, the Philippines, Singapore, Sri Lanka, Taiwan, Thailand ו- Vietnam.

חברת Kuehne & Nagel פועלת בישראל תחת חברת הבת אמקס KN. אמקס KN מונה כיום 70 עובדים בחמישה סניפים, מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים של יצוא ויבוא אווירי וימי, שירותי עמילות מכס, ניהול מלא של שרשרת האספקה כולל מתן שירותי מיקור חוץ (outsourcing), אחסון, אריזה והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים.