חברת Kuehne & Nagel פתחה מרכז לוגיסטי מתקדם ליד מילאנו באיטליה

חברת Kuehne & Nagel מודיעה על כי הרחיבה את עסקיה באיטליה עם פתיחתו של מרכז לוגיסטי חדש מהמתקדמים מסוגו הממוקם בקרבת הערים מילנו וברגמו שהן מרכזים כלכליים חשובים באטליה


00:00 ,04.11.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת Kuehne & Nagel מודיעה על כי הרחיבה את עסקיה באיטליה עם פתיחתו של מרכז לוגיסטי חדש מהמתקדמים מסוגו הממוקם בקרבת הערים מילנו וברגמו שהן מרכזים כלכליים חשובים באטליה.

המרכז החדש ממקום בין מילאנו וברגמו (Bergamo) שבאטליה, שהן 2 מהמרכזים המסחריים החשובים במדינה. המרכז יכלול שטחי איחסון הכולל 24,000 מ"ר (עם אפשרות להרחבה של עד 70,000 מ"ר), כאשר חשיבותו הרבה לחברה, היא בעצם הפיכתו למרכז שרות מרכזי, במיקום בעל חשיבות כלכלית ואסטרטגית רבה, המעניק שרותים מוספים בשרשרת הלוגיסטית ללקוחות החברה.

עוד נמסר כי המרכז הלוגיסטי נבנה במשך ארבעה חודשים ומשתרע על פני שטח של 140,000 מ"ר, ומתבסס על כל הקריטריונים של בטיחות ושמירה על איכות הסביבה. לקוחות המרכז הלוגיסטי החדש יהנו מהיתרונות של שרותי הניהול הגלובליים של חברת Kuehne & Nagel ושל מערכות האחסנה שלה.

מר פיליברטו מטה, מנהלה של Kuehne & Nagel באיטליה, מציין כי החברה ראתה חשיבות רבה בהעלאת רמת השרות ללקוחות על ידי הרחבת מכלול השרותים המשולבים של החברה ולדבריו, שיפור השירות מתאפשר באמצעות בנייתו של מרכז לשרותים אופטימלים זה.

הוא הוסיף ואמר כי עם פתיחתו של מרכז חדש זה, מתאפשר לחברה להתמקד בהרחבת הפעילות של החוזים הלוגיסטיים ברחבי איטליה, והרחבת השרותים המשולבים של החברה, וכל זאת תחת קורת גג אחת וממקור מרכזי אחד.

מר קלאוס הרמס, יו"ר חברת Kuehne & Nagel International AG, מציין בהודעה כי צפון איטליה הינו אזור בעל חשיבות רבה לחברה במשך שנים רבות ומבטיח הזדמנויות חדשות בשוק החוזים הלוגיסטיים. שוק זה מתפתח ויש בו דרישות חדשות מצד חברות בינלאומיות בסחר ובתעשיה, ולכן משוכנע מר הרמס שהקמת המרכז הלוגיסטי והשילוב שלו עם השילוח הבינאלומי ושאר השרותים המשולבים של החברה יהיו מענה לדרישות הללו.


חברת Kuehne & Nagel פועלת בישראל תחת חברת הבת אמקס KN. אמקס KN מונה כיום 70 עובדים בחמישה סניפים, מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים של יצוא ויבוא אווירי וימי, שירותי עמילות מכס, ניהול מלא של שרשרת האספקה כולל מתן שירותי מיקור חוץ (outsourcing), אחסון, אריזה והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים.