חברת Kuehne & Nagel מקימה מרכז לוגיסטי חדש בהמבורג

בהודעה לעתונות שפרסמה חברת Kuehne & Nagel מודיעה החברה על פתיחת מרכז לוגיסטי חדש בהמבורג שבגרמניה. על פי ההודעה, הדבר מצביע על הצלחתה של החברה המשתקפת במיצובה החזק בשוק הלוגיסטי וכמו גם על מרכזיותה של המבורג בסחר העולמי של Kuehne & Nagel Group


00:00 ,21.11.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות שפרסמה חברת Kuehne & Nagel מודיעה החברה על פתיחת מרכז לוגיסטי חדש בהמבורג שבגרמניה. על פי ההודעה, הדבר מצביע על הצלחתה של החברה המשתקפת במיצובה החזק בשוק הלוגיסטי וכמו גם על מרכזיותה של המבורג בסחר העולמי של Kuehne & Nagel Group.

המרכז המודרני והחדש ימוקם בטרמינל המטענים Altenwerder בהמבורג, הוא מתפרש על פני שטח של 60,000 מ"ר ובו שטח מחסנים של 31,000 מ"ר. במסוף זה מתוכנן לשים דגש חזק על הרחבת נוספת של השירותים הלוגיסטיים שהמרכז יציע ליבואנים.

מר Ewald Kaiser, מנהלה הכללי של Kuehne & Nagel בגרמניה, טוען כי המרכז ב- Altenwerder ממוקם באתר מוצלח מבחינה לוגיסטית, ובנוי בצורה אופטמילית בכדי לתת שרות לוגיסטי בעיקר ליבואנים. הלקוחות יהנו מן העובדה ששינוע המכולות במקום מצריך פעילות מינימלית, ולכן גם בעלויות פחותות ובפחות נזק לסביבה.

השלמת בנייתו של המרכז הלוגיסטי החדש מתוכננת לאביב 2004.

חברת Kuehne & Nagel מעסיקה כ- 17,000 עובדים, ב- 600 משרדים, ב– 94 מדינות. קבוצת Kuehne & Nagel היא אחת החברות הלוגיסטיות המובילות בעולם. מיקומה היציב בשוק הסחר בנוי ממתן שרותים בים ובאויר ובשטח הלוגיסטי.

חברת Kuehne & Nagel מיוצגת בישראל על ידי חברת אמקס בע"מ.