חברת Kuehne & Nagel מצטרפת לתכנית C-TPAT נגד טרור

בהודעה לעתונות שפרסמה חברת Kuehne & Nagel מוסרת החברה על כי הגישה בקשה להצטרף לתוכנית ה- C-TPAT - Customs-Trade Partnership Against Terrorism, וזאת מאחר וחברת Kuehne & Nagel מובילה מטענים בים ובאוויר מתוקף תפקידיה כ- NVOCC, כמשלח ימי וכעוסקת בקונסולידציו


00:00 ,10.10.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות שפרסמה חברת Kuehne & Nagel מוסרת החברה על כי הגישה בקשה להצטרף לתוכנית ה- C-TPAT -  Customs-Trade Partnership Against Terrorism, וזאת מאחר וחברת Kuehne & Nagel מובילה מטענים בים ובאוויר מתוקף תפקידיה כ- NVOCC, כמשלח ימי וכעוסקת בקונסולידציות אויריות.

C-TPAT הוא יוזמה משותפת של הממשל האמריקאי ושל השוק העסקי וזאת במגמה להגן על המטען הנכנס לארה"ב. על פי התכנית, המצטרפים אליה נדרשים לנקוט בצעדים של הערכה, פיתוח והתקשרות וזאת במגמה להבטיח רמה גבוהה של אבטחת מטען לאורך כל שרשרת האספקה. במקביל, חברות שתראנה היענות לרמות האבטחה הנדרשות, "יזכו" לזירוז בטיפול במטעניהן ובהעברתן לתוך ארה"ב.

ההצטרפות ל
TPAT, שהיא התנדבותית, מצריכה הערכה עצמית של רמת האבטחה במהלך כל שרשרת האספקה, כולל תהליך ההמכלה עצמו. חברת Kuehne & Nagel מצהירה, באמצעות הבקשה שהגישה, שיש ברשותה את כל הנתונים בכדי לענות על כל הדרישות.

חברת Kuehne & Nagel, כאחת החברות המובילות בעולם בתחום השילוח והלוגיסטיקה, מדגישה את מחוייבותה לאבטחת תהליך מעבר המטען. לקוחות יזכו להנות לא רק מהידיעה אודות רמת האבטחה הגבוהה, אלא גם מטיפול מזורז של שלטונות המכס בכניסת המטענים לתוך ארה"ב.

כידוע, חברת Kuehne & Nagel מעסיקה מעל 17,500 עובדים ביותר מ- 600 מרכזים ב- 94 מדינות ברחבי העולם, ומהווה את אחת מחברות השילוח והלוגיסטיקה המובילות בעולם. עיקר פעולתה של החברה מבוסס על שילוח ימי ואווירי ולוגיסטיקה, תוך דגש על שרותי ניהול מלאים לכל שרשרת האספקה.

חברת Kuehne & Nagel מיוצגת בישראל על ידי חברת אמקס שילוח בינ"ל בע"מ.