חברת Kuehne & Nagel : ביצועים כספיים טובים בשנת 2002

מהנתונים שפורסמו עולה, כי התוצאות התפעוליות של החברה שהסתכמו ב-304 מליוני פרנקים שוויצרים, מהווים עליה של 15.6% מהשנה הקודמת, ותזרים המזומנים בסך של 367 מליוני פרנקים שוויצרים מהווה עלייה של 33.5% אחוז מנתוני השנה שקדמה


00:00 ,09.04.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות שפורסמה בסוף חודש מרץ 2003 נמסר על ביצועיה הכספיים הטובים של חברת Kuehne & Nagel International AG . בנוסף, נמסר על התרחבות גלובלית נוספת של החברה.

מהנתונים שפורסמו עולה, כי התוצאות התפעוליות של החברה שהסתכמו ב-304 מליוני פרנקים שוויצרים, מהווים עליה של 15.6% מהשנה הקודמת, ותזרים המזומנים בסך של 367 מליוני פרנקים שוויצרים מהווה עלייה של 33.5% אחוז מנתוני השנה שקדמה.

בהודעה מצויין בנוסף כי הנתונים הכלכליים הטובים מאד שהציגה החברה במהלך שנת 2002 התקבלו למרות דרדור המצב הכלכלי בשווקים העולמיים, ובעיקר בארה"ב. כל היחידות העיסקיות של החברה דיווחו על גידול בפעילותן וכן במיצובן בשווקים העולמיים. אזור אסיה-פאסיפיק בעיקר הוכיח עצמו כמוביל בנושא השילוח הבינלאומי במטעני ים ואויר ולקח חלק פעיל בגידול הכלכלי באסיה בכלל ובהאצתו באזור סין בפרט, דבר שהביא לגידול בפעילות.

בנוסף, הגידול בפעילות הכלכלית בשרותי השילוח הבינ"ל, ביחד עם הנתונים הכלכליים המשופרים כתוצאה מהשרותים הלוגיסטיים באירופה "פיצו" על הירידה ברווח בפעילות דומה בצפון אמריקה.

כמו כן, הודות לתוצאות הכלכליות הטובות וליציבות הכלכלית של החברה, בהשוואה לאלו של השנה שעברה, הציע חבר הנאמנים של חברת Kuehne & Nagel International AG. להגדיל את הדבידנדים לכדי 3.00 פרנקים שוויצרים למניה (60% מערכה הנומינלי) – לערך המניות הכולל של החברה בסך 120 מיליוני פרנקים שוויצרים.

מחברת Kuehne & Nagel מסכמים ומציינים כי התוצאות התפעוליות הטובות לשנת 2002 רק אישרו פעם נוספת כי קבוצת Kuehne & Nagel צועדת במסלול הנכון וכי הפתרונות הלוגיסטיים והשרותים הכוללניים שהיא מציעה ללקוחות מותאמים היטב לדרישותיהם. "הלקוחות אשר נתונים ללחצים כלכליים ולתחרות, מחפשים פתרונות אופטימאלים ולכן הם נהנים מהאפשרויות המוצעות ע"י Kuehne & Nagel בעיקר בשל צורת הניהול שלה מבוססת ה-IT שהיא מציעה להם לכל אורך השרשרת הלוגיסטית, והנותנת בידם יתרון עסקי מול המתחרים", מציין מקור בחברה.


אודות Kuehne & Nagel :
לחברת Kuehne & Nagel יותר מ- 17,500 מועסקים ב- 600 אתרים בכ- 94 ארצות. Kuehne & Nagel פועלת בישראל תחת חברת הבת אמקס KN. אמקס KN מונה כיום 70 עובדים בחמישה סניפים, מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים של יצוא ויבוא אווירי וימי, שירותי עמילות מכס, ניהול מלא של שרשרת האספקה כולל מתן שירותי מיקור חוץ (outsourcing), אחסון, אריזה והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים.