חברת GCX פותחת סניף עצמאי בתאילנד

החברה מרחיבה את פעילותה הבינלאומית בהשקעה של למעלה ממיליון דולר. מערך השירות של החברה מבוסס על טיסות ישירות מבנגקוק ללא מעבר במחסנים


00:00 ,04.09.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה מרחיבה את פעילותה הבינלאומית בהשקעה של למעלה ממיליון דולר. מערך השירות של החברה מבוסס על טיסות ישירות מבנגקוק ללא מעבר במחסנים
 
חברת הבלדרות GCX מקבוצת קריאף הודיעה היום על הרחבת פעילותה הבינלאומית עם פתיחתו של סניף חדש בתאילנד. מערך השירות החדש של GCX מתאילנד מבוסס על טיסות ישירות מבנגקוק ללא מעבר במחסנים והוא כולל ליווי ופיקוח של  נציג ישראלי בעל רקע עשיר בתחום מטעם GCX בתאילנד. עם פתיחת הסניף תהפוך GCX לחברה הישראלית היחידה המחזיקה נציגות דוברת עברית בתאילנד.
 
החברה תשקיע כמיליון דולר בהקמת הסניף ובתפעולו כבר ברבעון הקרוב. יעדי החברה בהקמת הסניף החדש הוא שינוי דרמטי בזמני הגעה מהירים יותר ומחירים אטרקטיביים המוכרים עד כה. הסניף התאילנדי הינו המרכז השני הבינלאומי של חברת GCX והוא מתווסף לזה הפועל בסין במשותף עם ענק הבלדרות והלוגיסטיקה הסינית CAE (China Air Express).  
 
בדומה לפעילות בסין, גם בסניף התאילנדי של GCX, תבצע החברה שירותי יבוא ויצוא משלוחים מדלת לדלתמכל נקודה בתאילנד לכל נקודה בארץ, לרבות משלוחי צד ג' בשירות אקספרס מתאילנד לשאר העולם.
 
אירית קריאף, מנכ"לית  GCX, מוסרת כי היתרון המרכזי בפעילות אל מול סניף עצמאי הוא עמידה בלוח הזמנים קצר ביותר. מכל נקודה באזור בנגקוק תוך 48 שעות מדלת הספק עד לשערי המפעל בארץ (מכלל האזורים האחרים בתאילנד תוך 3-4 ימי עסקים).
 
עוד מוסרת קריאף כי בכל תחום אליו נכנסת החברה, החל משווקים חדשים דרך בלדרות חירום, היא שואפת ליצור שינוי אמיתי הן בהיבט התמחירי הכולל מחירים אטרקטיביים ותחרותיים כך למשל מציעה החברה שירות אטרקטיבי ליבואנים- מחיר מינימום למשלוח דוגמאות ומשלוחי מינימום.
 
לתיירים ותרמילאים הישראלים המציפים את תאילנד מציעה החברה שירות בלדרות זול, אמין ומהיר יותר במחירים אטרקטיביים ומיוחדים במקום לשלם על משקל עודף בטיסה.
 
חברת GCX, הפועלת משנת 2004, מובילה את ענף הבלדרות מהשוק הסיני וזאת כמייצגת של ענקית הקורייר China Air Express בישראל בהתבסס על טיסות ישירות יומיומיות מהונג קונג לישראל וללא מעבר במחסנים.