חברת DSV ישראל הציגה פרויקטים חדשניים

במסגרת הוועידה השנתית לניהול שרשרת האספקה לתעשיית ה-Healthcare הציגה סמנכ״לית השיווק והמכירות של DSV, לימור גיל שני, פתרונות חדשניים כגון רשם טמפרטורה בעל GPS, פתרונות אריזה מבוקרים בטכנולוגיה מתקדמת ועוד


13:35 ,07.11.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת הוועידה השנתית לניהול שרשרת האספקה לתעשיית ה-Healthcare הציגה סמנכ״לית השיווק והמכירות של DSV, לימור גיל שני, את העשייה של החברה בתחום החדשנות בשרשרת האספקה. במסגרת הרצאה הוצגו פרויקטים אשר מובילה החברה בתחום החדשנות בשרשרת הלוגיסטית מבוקרת הטמפרטורה.

 

בין הפתרונות שהוצגו: רשם טמפרטורה בעל GPS, פתרונות אריזה מבוקרים בעלי טכנולוגיה מתקדמת, ניהול סיכונים ממוחשב לכל שלבי שרשרת האספקה, מעקב מטענים ועוד.

 

שמעון שחר, מנהל הפארמה בחברת DSV: ״מחלקת הפארמה ב-DSV הגלובלית וגם בישראל משקיעה משאבים רבים במטרה לתת מענה לדרישות הרגולציה ההולכות וגוברות בתחום״.

 

עוד נמסר כי מחלקת החדשנות בחברת DSV מובילה את מוצר DSV Start-Up בניהולו של אופיר ברונהיים ומפתחת פתרונות חדשניים בתחומים כגון eCommerce, תלת ממד ועוד.

 

לסיכום ציינה גיל שני: ״כחברה מובילה בענף וכשותפים הלוגיסטיים של לקוחותינו, מוטלת עלינו האחריות לבחון את ענף הלוגיסטיקה כפי שייראה בעתיד. נמשיך ללמוד את הצרכים של הלקוחות שלנו ולאמץ טכנולוגיות מתקדמות לשיפור תהליכים בשרשרת האספקה״.