חברת DSV וחברת ABX LOGISTICS יאחדו כוחות

השילוב בין שתי החברות האירופאיות המובילות יצור שחקנית חזקה נוספת בתחום הלוגיסטיקה והתובלה הבינלאומית. DSV שילמה עבור העיסקה 750 מיליון יורו


00:00 ,30.06.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

השילוב בין שתי החברות האירופאיות המובילות יצור שחקנית חזקה נוספת בתחום הלוגיסטיקה והתובלה הבינלאומית. DSV שילמה עבור העיסקה 750 מיליון יורו
 
קבוצת DSV הודיעה כי היא חתמה על הסכם לרכוש את חברת האחזקות המחזיקה בשליטת חברת ABX Logistics Group. על פי הערכות, המחיר עבור חברת ABX עומד על 750 מיליון יורו. נציין כי הבעלים הקודמים של חברת ABX היתה חברת הרכבות הבלגית.
 
על פי נתונים קיימים, שתי החברות השונות הגיעו במהלך שנת 2007 למחזור הכנסות של 6.5 מיליארד דולר. מספר העובדים המשותף של שתי החברות עומד על 26 אלף עובדים והן מעניקות שירותי לוגיסטיקה ותובלה ב-60 מדינות שונות.
 
על פי דיווחים, השילוב בין שתי החברות יחזק באופן משמעותי את פעילות הליבה שלהן בתחום ההובלה הימית והאווירית, וכן יחזק במיוחד את הפעילות היבשתית של חברת DSV באיטליה, גרמניה, צרפת וספרד.
 
מומחים מציינים כי השילוב בין שתי החברות הינו אידיאלי בייחוד בשל הפריסה המשלימה של שתי החברות: DSV הינה בעלת נוכחות בצפון אירופה ואילו לחברת ABX נוכחות בולטת בדרום ומערב אירופה. בנוסף לכך נציין כי חברת ABX הינה בעלת פעילות ענפה באסיה, צפון ודרום אמריקה וכן ביבשת אפריקה.
 
נציין כי חברת פלטרנספורט הינה הסוכנת הבלעדית של ABX Logistics בישראל.