חברת DHL ישראל מעדכנת זמני איסוף החבילות

חברת DHL ישראל משיקה זמני איסוף חדשים לחבילות ומשלוחי אקספרס, אשר יהיו מאוחרים בכשעה וחצי מהמקובל בענף השילוח הבינלאומי בישראל, שעת מסירת החבילה בחו"ל יישאר כסדרו


00:00 ,13.11.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DHL ישראל משיקה זמני איסוף חדשים לחבילות ומשלוחי אקספרס, אשר יהיו מאוחרים בכשעה וחצי מהמקובל בענף השילוח הבינלאומי בישראל, שעת מסירת החבילה בחו"ל יישאר כסדרו.
 
זמני האיסוף החדשים יכנסו לתוקפם החל מה-1 לנובמבר אז יוכלו לקוחות DHL למסור את החבילות שלהם עד השעה 16:00 בכל יום עסקים ובתנאי שהודעתם תתקבל במערכת שירות הלקוחות של החברה עד השעה 14:00 (כשעתיים לפני מועד האיסוף המבוקש) באותו היום.
 
האזורים בהם יחולו זמני האיסוף החדשים, בשלב הראשון, יהיו: אזורי התעשייה ברמת החייל וקריית עתידים, אזורי התעשייה בפתח תקווה -  קריית אריה, מטלון וסגולה, אזור התעשייה כנות ופארק אפק בראש העין. 
 
לדברי גיל בלקין, סמנכ"ל השיווק והמכירות ב- DHL ישראל "השיפור בוצע כמענה לצורכי הלקוחות, ומנצל את יתרון הטיסה המאוחרת של DHL לעומת המתחרים".
 
"הארכת שעת האיסוף מלקוחות", מסביר בלקין, "תתאפשר באמצעות הפעלת קו איסוף ייעודי אשר יעביר את המשלוחים הנאספים ישירות לנתב"ג.  צעד זה מצטרף למהלך כולל שמקיימת החברה לשיפור השירות והמוצרים ללקוחותיה".
 
"אנו, ללא ספק, מציעים ללקוחותינו את המוצרים הטובים ביותר, אבל הערך המוסף האמיתי טמון בשותפות שאנו יוצרים עם הלקוחות ובתחושה כי ההצלחה שלהם היא ההצלחה של DHL" ציין בלקין.
 
חברת DHL בבעלות מלאה של Deutsche Post World Net. הכנסות החברה בשנת 2004 עמדו על כ 29 מיליארד דולר. DHL ישראל, חברת בת של DHL העולמית, מנוהלת על ידי דוד בונדי, המשמש גם כיו"ר חטיבת הבלדרים באיגוד לשכות המסחר.