חברת CAE Israel השיקה שני שירותים חדשים למזרח

המוצרים החדשים שהושקו ה–China Confidential ו-הDomestic Confidential מאפשרים שליטה של הלקוח במשלוח. החברה מספקת שירות של "הפשטת" הניירת המקורית הצמודה למשלוח וצירוף הניירת של הלקוח בישראל


00:00 ,13.08.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

המוצרים החדשים שהושקו ה–China Confidential ו-הDomestic Confidential מאפשרים  שליטה של הלקוח במשלוח. החברה מספקת שירות של "הפשטת" הניירת המקורית הצמודה למשלוח וצירוף הניירת של הלקוח בישראל
 
חברת הבלדרות China Air Express (Israel), יצאה לאחרונה עם עוד שני שירותים חדשים ללקוחותיה הישראלים העובדים עם המזרח.
לדברי אנשי החברה, המוצרים החדשים שהושקו - China Confidential  וDomestic- Confidential מכווני שליטה טוטאלית של הלקוח במשלוח ומספקים מענה "כירורגי"  לצרכים ספציפיים הנוגעים למסחר עם המזרח. השירותים נועדו לתת פתרונות ליצואנים ויבואנים אשר מייצרים את הסחורה במזרח ומעונינים לפרוץ לשאר השווקים בעולם ולמכור אותם שם.


המוצרים החדשים, לדברי אנשי חברת הבלדרות, פותחו על אף קושי תפעולי לא פשוט "ליירט" משלוח בלדרות מבין אלפים הנעים בתוך סין  ולטפל בו באופן פרטני על פי דרישות הלקוח בארץ, זאת בשונה ממשלוחי Freight כבדים, הקלים יותר לאיתור. החברה רואה בפתרונות צד ג' המיוחדים אותם פיתחה למען לקוחותיה הישראלים, כאחד ממנועי הצמיחה שלה בשנים הקרובות.
 
בשירות China Confidential, מספקת החברה שירות של "הפשטת" הניירת המקורית הצמודה למשלוח, ובמקום זאת תצורף אליהם  הניירת של הלקוח בישראל. המשלוח, כולל השירות המיוחד, יגיע ליעדו הסופי בתוך 2-3 ימי עסקים.
 
על מנת לתת תחושת ביטחון מלאה ללקוח בארץ, שהמשלוח יצא "נקי" מאמצעי זיהוי, מציעה החברה בארץ לשלוח לו במייל את תמונת הניירת  המקורית אשר נאספה עם המשלוח ותמונת החבילה עם הניירת החדשה. בשלב הבא מתכוונת החברה לאפשר ללקוח בארץ לראות את התמונה באתר האינטרנט של החברה באופן מאובטח. כיום מבצעת החברה משלוחי אקספרס מהספק בסין ישירות ללקוח הסופי בעולם (משלוחי צד ג') כאשר המעקב והתשלום הנו בארץ. בחברה מציינים כי לרוב, הלקוח בארץ אינו מעוניין כי המקבל באירופה, ארה"ב או כל מקום אחר בעולם אליו נשלח המשלוח, ייחשף למקור המשלוח וזאת משתי סיבות עיקריות: 1. על מנת שלא יפנה אליו ישירות ויקנה ממנו את הסחורה/הדוגמה ובעצם יעקוף את איש הקשר בארץ 2. גם אם ידע את מקור המשלוח, לא ידע את מחיר הקנייה המקורי של איש הקשר בארץ מהספק בסין.
 
בחברה טוענים כי מידע שכזה אשר עלול להגיע ללקוח הסופי הנו הרסני לגבי עסקאות הנעשות מהארץ ולשם כך פותח השירות גם למשלוחי האקספרס כשירות מדף.
            
CAE Israel מציעה שירות דומה גם למשלוחים פנים ארציים בתוך סין (ה- Domestic confidential), זאת עפ"י זיהוי צורך הלקוחות הישראלים לבנות "אב טיפוס" מכל סוג (לפני ייצור המוני), בתוך סין, ע"י מספר ספקים אשר לא ידעו אחד על השני ולא יוכלו לשתף פעולה ללא "המוח בארץ".
 
לדברי אנשי China Air Express בישראל, כל המוצרים החדשים עליהם הם שוקדים לאחרונה, הנם מוצרים נדרשים ולעתים מבחינת  הלקוחות, חייבים להיות חלק אינטגרלי משירות האקספרס. חלק אינטגרלי וחיוני בבואם לעשות עסקים עם סין ושאר העולם. חברת הבלדרות הנה הזרוע הישראלית של החברה הסינית China Air Express.