ח. כספי תייצג באופן בלעדי את ענק הלוגיסטיקה הגרמני Dachser

חברת ח. כספי שילוח מטענים ועמילות מכס החלה, לפני מספר חודשים, לשתף פעולה באופן בלעדי בתחום ההובלה הימית, עם ענק הלוגיסטיקה הגרמנית Dachser. שיתוף הפעולה הוכתר בהצלחה ושתי החברות החליטו לחתום, במהלך החודש, על הסכם בלעדיות למשלוחים ימיים


00:00 ,16.11.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ח. כספי שילוח מטענים ועמילות מכס החלה, לפני מספר חודשים, לשתף פעולה באופן בלעדי בתחום ההובלה הימית, עם ענק הלוגיסטיקה הגרמנית Dachser. שיתוף הפעולה הוכתר בהצלחה ושתי החברות החליטו לחתום, במהלך החודש, על הסכם בלעדיות למשלוחים ימיים.
 
אייל כספי, מנכ"ל חברת ח. כספי, מסר כי המגמה של חברתו היא ליצור מערך לוגיסטי מלא באירופה, באמצעות Dachser, עבור כל משלוחי היבוא והיצוא כולל שימוש במחסנים לוגיסטיים של Dachserבמדינות השונות. "הכל ייעשה תוך הקפדה על מתן שירותים לוגיסטיים מעולים ללא פשרות", הוסיף.
 
לדברי כספי, בשלב הראשון, שהחל לפני מספר חודשים, שיתוף הפעולה בין החברות כלל יעדים בגרמניה בלבד ובימים אלה עומד להתרחב הקשר בין החברות גם לשאר מדינות אירופה.
 
לחברת הלוגיסטיקה הגרמנית Dachser ישנם 26 סניפים ו- 40 משרדי הובלות יבשתיות ברחבי גרמניה ו- 220 נציגויות בכל רחבי אירופה והעולם. לרשות החברה עומדים 80 מחסני הפצה ברחבי אירופה והיא מעסיקה 12,250 עובדים ברחבי העולם.
 
כספי ציין שחברת Dachser הציבה לעצמה אתגר להכפיל את כמות המטענים מכל העולם תוך 3 שנים.