התחלה חדשה בענף השילוח

עדי אייזמן, לשעבר מנכ"ל חברת הספנות א.א. ספנות, הקים לאחרונה, בשותפות עם רן הורוביץ', את חברת ג'נסיס שילוח ולוגיסטיקה. אייזמן, שפרש מחברת א.א. ספנות במהלך נובמבר 2005, מאמין שלג'נסיס יש ערך מוסף רב המתבטא בעיקר בנסיון הרב שהוא ושותפו מביאים לחברה


00:00 ,31.01.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

עדי אייזמן, לשעבר מנכ"ל חברת הספנות א.א. ספנות, הקים לאחרונה, בשותפות עם רן הורוביץ', את חברת ג'נסיס שילוח ולוגיסטיקה. אייזמן, שפרש מחברת א.א. ספנות במהלך נובמבר 2005, מאמין שלג'נסיס יש ערך מוסף רב המתבטא בעיקר בנסיון הרב שהוא ושותפו מביאים לחברה.
 
בחודשי פעילותה הראשונים של ג'נסיס, גייסו השניים שישה עובדים מיומנים ומקצועיים והם כבר פועלים לגיוס עובדים נוספים. "ג'נסיס שילוח ולוגיסטיקה מציעה פתרונות מלאים ליבואנים וליצואנים", אומר אייזמן.
 
לדבריו, בזכות פריסה מאד רחבה של סוכנים בעולם הפועלים בשיתוף פעולה עם ג'נסיס, עולה בידם להציע מגוון רחב של פתרונות שילוח בים ובאוויר, כמו גם טיפול במכולות מלאות וחלקיות. בנוסף הם מעניקים שרותי עמילות מכס, הובלה ושינוע של כל סוגי המטענים.
 
"אנו חברה צעירה ודינמית ואנו רעבים לעבודה. עשינו את הבית ספר שלנו במסגרת תפקידנו הקודמים ואת הידע שנצבר אנו מיישמים כאן בג'נסיס", ציין אייזמן, שהחל דרכו בענף הספנות והשילוח עוד בשנת 1989. ההחלטה על הקמת החברה לא הייתה קלה עבורו. לאחר ששימש כמנכ"ל א.א. ספנות במשך למעלה מארבע שנים, החליט עדי לפרוש ב- 9 לנובמבר 2005 מתפקידו והוא ואימו עדינה נותרו עדיין בעלי חלק מהמניות בא.א. ספנות.
 
רן הורוביץ', שותפו של עדי אייזמן בג'נסיס, בא מרקע דומה. הוא החל לעבוד בענף בשנת 1991 ובשנים האחרונות הוא עבד כפרילנסר בחברת השילוח אייבי טרנס. הורוביץ', כמו גם אייזמן, עבד בחברות ספנות במשך שנים.