הנהלת ג'קי ליין ציינה את יום נפילת הבסטיליה עם שגרירות צרפת

הנהלת ג'קי ליין הוזמנה לביתו של שגריר צרפת בישראל לחגוג את יום נפילת הבסטיליה שחל ב- 14 ליולי. הטקס נערך בבית השגריר הצרפתי ביפו, בנוכחות מכובדים רבים, שגרירים, נספחים צבאיים מכל השגרירויות בעולם, ומוזמנים אחרים המעורבים בסחר צרפת/ישראל


00:00 ,18.07.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

בטקס מרשים ובנוכחות נכבדים רבים חגגה שגרירות צרפת יום נפילת הבסטיליה החל ב-14 ביולי.
 
הנהלת ג'קי ליין הוזמנה לביתו של שגריר צרפת בישראל לחגוג את יום נפילת הבסטיליה שחל ב- 14 ליולי. הטקס נערך בבית השגריר הצרפתי ביפו, בנוכחות מכובדים רבים, שגרירים, נספחים צבאיים מכל השגרירויות בעולם, ומוזמנים אחרים המעורבים בסחר צרפת/ישראל.
 
השגריר הצרפתי, מר ג'ררד הרוד, נשא דברים והעלה על נס את הקשרים הטובים בין ישראל לצרפת ואת המעורבות ההיסטורית של צרפת וישראל. שגריר צרפת הזכיר את נפילת הבסטיליה כמפנה בהיסטוריה הצרפתית, ארוע המסמל חופש לא רק בצרפת, אלא בכל העולם החופשי.
 
כידוע, ג'קי ליין משמשת כנציגתה הבלעדית בישראל של GEODISהעולמית. GEODISהינה קבוצה צרפתית מקבוצת הרכבות הצרפתית, הממוקמת בין חמש חברות הלוגיסטיקה והשילוח הגדולות באירופה עם מחזור מכירות של כ- 4.3 מיליארד דולר בשנה, ומעסיקה כ-35,000 עובדים ברחבי תבל.
 
ג'קי ליין ו- GEODISפועלות כבר כ- 17 שנה ברציפות בסחר צרפת-ישראל. בזכות שיתוף הפעולה ההדוק בין החברות מוצעים ללקוחות שירותי LCL/FCLשבועיים וקבועים מנמלי מרסיי, פוס, שטרסבורג, ליון, פריז, בורדו, לה-הבר, נאנט, רואן, דנקירק וברסט. בנוסף, ג'קי ליין ו-GEODISמציעים שירות קונסולידציות אוויריות של שתי טיסות יומיות וישירות לארץ.
 
מר ג'קי ביטון אמר: "זה כבוד גדול עבורנו להיות מוזמנים על ידי שגרירות צרפת לרגל חגיגות נפילת הבסטיליה וזאת הכרה מכובדת בפעילות רבת שנים של ג'קי ליין / GEODISבסחר הצרפתי / ישראלי, ובסופו של דבר הלקוח יוצא נשכר מסל השירותים של ג'קי ליין".