הנהלת TNT העולמית שלחה את כל מנהלי מערכות המידע באזור אירופה להשתלמות בישראל

לראשונה, החליט קונצרן השילוח הבינלאומי TNT לקיים את הכנס השנתי של מנהלי מערכות המידע בסניף TNT Express ישראל. כך מסר דובר החברה. 20 מנהלי מערכות מידע מסניפי החברה באירופה ישמעו בכנס על מטרותיה של החברה במהלך 2006 ועל הישגי המדינות השונות בתחום מחשוב מערכו


00:00 ,06.10.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

דובר TNT ישראל: הסיבה לקיום הכנס בישראל היא הצלחתה המרשימה של הטמעת טכנולוגיית ה- “MOBILE WORKER" בישראל 

לראשונה, החליט קונצרן השילוח הבינלאומי TNT לקיים את הכנס השנתי של מנהלי מערכות המידע בסניף TNT Express ישראל. כך מסר דובר החברה. 20 מנהלי מערכות מידע מסניפי החברה באירופה ישמעו בכנס על מטרותיה של החברה במהלך 2006 ועל הישגי המדינות השונות בתחום מחשוב מערכות הבקרה.
 
דובר החברה ציין שהחלטתה של הנהלת TNT לקיים את הכנס בישראל מסמנת הכרה בהצלחה ובבולטות של הסניף הישראלי. לדברי אלדד כ"ץ, מנהל מערכות המידע של TNT Express ישראל: "הכנס מסכם מבחינתנו שנה מוצלחת ביותר בתחום מערכות המידע בישראל".
 
לדבריו, "בשנת 2005 בחרה הנהלת הקונצרן בסניף הישראלי להיות הראשון שייבחן את יעילותה של טכנולגיית ה- MOBILE WORKER, טרם הטמעתה בקרב כלל עובדי מערך השינוע של החברה ברחבי העולם". כ"ץ מציין כי לאור "הפיילוט" המוצלח שבוצע בישראל בשנה האחרונה החליט הקונצרן כי החל מינואר 2006 תוטמע הטכנולוגייה החדשה בקרב כל מערכות המידע של TNTולאות הוכרה אף החליטה ההנהלה לקיים בישראל את הכנס השנתי של מנהלי מערכות המידע".
 
פרוייקט ה-Mobile Worker, המבוסס, בין השאר, על טכנולוגיית ה-GPRS, מאפשר עדכון בזמן אמת של מערכות TNTבעולם. המהלך להטמעת המערכות בקרב מערכי השינוע בכל העולם יאפשר להעלות את רמת השירות, תוך קיצור זמני החלוקה והאיסוף בכ-20%, וזאת תוך פיקוח צמוד ומעקב על תנועה ועמידה בלוחות הזמנים בזמן אמת.