המחסן הלוגיסטי של Menlo Worldwide בסינגפור זכה באישור הביטחון הגבוה ביותר

שמעון וינבויים, נשיא חברת מליליין – נציגת Menlo בישראל: " חברות ישראליות יוכלו מעתה להנות ממגוון רחב של שירותים לוגיסטיים מאובטחים ברמה הגבוהה ביותר, במהלך הובלתם לישראל וממנה דרך סינגפור "


00:00 ,24.08.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
שמעון וינבויים, נשיא חברת מליליין – נציגת Menlo בישראל: " חברות ישראליות יוכלו מעתה להנות ממגוון רחב של שירותים לוגיסטיים מאובטחים ברמה הגבוהה ביותר, במהלך הובלתם לישראל וממנה דרך סינגפור "

מחסנה הלוגיסטי של חברת Menlo , הממוקם בפארק הלוגיסטי הפועל בסמוך לנמל התעופה של סינגפור ALPS (בשמו המלא: Airport Logistic Park Of Singapore), זכה בסוף השבוע שעבר בתעודת הערכה אשר בכפוף אליה הוענק למחסן הלוגיסטי אישור הביטחון הגבוה ביותר A Class Security Certification על ידי ארגון בינלאומי המכונה TAPA (בשמו המלא: Technology Asset Protection Association).

ארגון TAPA הינו ארגון בינלאומי של מומחי אבטחה ממגזרי תעשייה שונים וכן ממגזרי השירותים הלוגיסטיים, כמו יצרני מוצרי אלקטרוניקה, יצרני סמיקונדקטורס, משלחים בינלאומיים וחברות יעוץ המתמחות באבטחת מתקנים לוגיסטיים. הארגון נוסד בשנת 2000 במטרה להקים ולפתח בעולם שרשרת אספקה בטוחה ומאובטחת לפריטים בעלי ערך גבוה וזאת לאור הגידול הרב בסכנות העורבות לפריטים אלה.

תהליך קבלת האישור כרוך לא רק בבדיקות מדוקדקות של תהליכי קליטת המטענים, אחסונם ומסירתם לגורמי שינוע אחרים אלא גם בבדיקת מערכות האבטחה הפנימיות והסביבתיות הפועלות במחסן וסביבו וכן ברמת חברת האבטחה אשר נשכרה לשמור את המתקן ודרכי הגישה אליו.

מר שמעון וינבויים נשיא חברת "מליליין" בע"מ, נציגתה בישראל של חברת הלוגיסטיקה הגלובליתMenlo Worldwide מסר בסוף השבוע שעבר כי חברת "מליליין" בע"מ קיבלה בקורת רוח את ההודעה אשר פרסמה הנהלת Menlo העולמית על קבלת תעודת הערכה הביטחונית הגבוהה ביותר למחסני החברה בסינגפור.

מר וינבויים הוסיף וציין כי לאור קבלת תעודת ההערכה, ציבור העוסקים בסחר בינלאומי בישראל בכלל, ואלה העוסקים בתחום מוצרי האלקטרוניקה בעלי הערך הגבוה בפרט, יזכו להינות משדרוג נוסף במערך האבטחה של חברת Menlo בסינגפור ואשר במסגרתו, כאמור, זכה מחסנה הלוגיסטי של Menlo בסינגפור בתעודת הערכה בינלאומית על הישגיו בתחום אבטחת מטענים בעלי ערך.

" תעודת ההערכה אותה קבלה Menlo Worldwide מהווה עבור החברה נדבך בעל חשיבות עליונה לקידום מערך שירותיה של החברה בסינגפור, המהווה צומת לוגיסטית בעלת משקל רב בעורקי הסחר המתמחים במוצרי אלקטרוניקה ".

מר וינבוים ביקש להדגיש כי חברות ישראליות יוכלו מעתה להנות ממגוון רחב של שירותים לוגיסטיים מאובטחים ברמה הגבוהה ביותר, במהלך הובלתם לישראל וממנה דרך סינגפור.

חברת מליליין, המייצגת את Menlo Worldwide בישראל, הינה חברת שילוח מהוותיקות בישראל, המתמחה בהובלה ימית ואווירית, עוסקת גם בעמילות מכס ולוגיסטיקה ומעסיקה למעלה מ- 60 עובדים. לחברה סניפים בחיפה, אשדוד ולוד.