לראשונה בענף תעשה שימוש בפרסום אינטרנט באתרי הכלכלה המובילים
בשבועות האחרונים עברה חברת טרנסכלל מהפכה ושידרוג עמוק של מערך השירות. החברה החליפה ספק לוגיסטי עולמי ובמקביל הציגה גידול מרשים ברווח הנקי במחצית 2006. לאחר שלאחרונה הוסיפה ללוגו שלה את הסלוגן "לוגיסטיקה חכמה", השיקה אתמול החברה קמפיין פרסומי מהגדולים שהיו בשנים האחרונות בענף הלוגיסטיקה תחת הכותרת: "ממשיכים לעבוד חכם".
בימים אלה יוצאת חברת טרנסכלל סחר בקמפיין פרסומי רחב היקף הנאמד על פי גורמים בענף הפרסום במאות אלפי שקלים. טרנסכלל, שמשדרת תמיד מסר של חברת שירות וטכנולוגיה מתקדמת, בחרה לשים את עיקר הדגש בפרסום במדיה האינטרנטית והקמפיין הפרסומי שלה מתמקד בפורטלים המובילים בישראל לרבות YNET, גלובס, TheMarker. הקמפיין גם כולל שלטי חוצות במקומות מרכזיים ברחבי הארץ ופרסומים בעתונות ארצית ומקצועית כתובה.
כזכור, בחודש יוני השנה חתמה טרנסכלל על חוזה עם ספק לוגיסטי אמריקאי חדש – UTi Worldwide, במסגרת הקמפיין חושפת טרנסכלל את אסטרטגיית השיווק החדשה שלה בצורת "חבילת שירותים" בשם Logistics 2007 המציעה פתרון שירות ממוקד לכל לקוח, מערכות מידע תפורות ושירות עולמי של UTi Worldwide.
לצורך בניית האסטרטגיה השיווקית שכרה החברה את שירותיו של חנוך רבינוביץ, הבעלים של חברת נובי, שעוסקת בייעוץ אסטרטגי ושיווקי בינלאומי.
"החבילה" יוצאת לדרך: טרנסכלל משיקה קמפיין פרסום ארצי
לאחר שלאחרונה הוסיפה ללוגו שלה את הסלוגן "לוגיסטיקה חכמה", השיקה אתמול החברה קמפיין פרסומי מהגדולים שהיו בשנים האחרונות בענף הלוגיסטיקה תחת הכותרת: "ממשיכים לעבוד חכם"
00:00 ,22.08.2006