הושג הסכם בין עובדי מרכז המיון של DHL בבריסל ובין הנהלת החברה

על פי ההסכם התחייבה הנהלת החברה לשמור על יציבות תעסוקתית לעובדיה עד אפריל 2008 – המועד בו תועתק מרבית פעילות DHL מבריסל ללייפציג שבגרמניה. מנגד התחייבו ארגוני העובדים כי שגרת העבודה ואיכות השירות במרכז המיון יישמרו במהלך שלוש השנים הבאות


00:00 ,27.01.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

השבוע נחתם הסכם קיבוצי בין הנהלת DHL לבין ארגון העובדים במרכז המיון בבריסל, בלגיה. בכך הסתיים סכסוך עבודה שנמשך כ- 3 חודשים.

על פי ההסכם התחייבה הנהלת החברה לשמור על יציבות תעסוקתית לעובדיה עד אפריל 2008 – המועד בו תועתק מרבית פעילות DHL מבריסל ללייפציג שבגרמניה. מנגד התחייבו ארגוני העובדים כי שגרת העבודה ואיכות השירות במרכז המיון יישמרו במהלך שלוש השנים הבאות. 
 
פיטר קרוזה, מנכ"ל DHL אקספרס באירופה בירך על הסיכום : "מדובר בתוצאה חיובית ביותר מבחינתנו. ההסכם מספק יציבות תעסוקתית לעובדים שלנו ומאפשר לחברה לשמור על רמת השירות הגבוהה לה רגילים לקוחותינו".
 
כזכור החליטה הנהלת DHL  להעביר את מרכז המיון המרכזי שלה מבריסל ללייפציג לאחר שממשלת בלגיה סירבה לאפשר לחברה להרחיב את מרכז המיון בבריסל ולהגדיל את מספר טיסות הלילה של DHL. בשל ההחלטה הכריז ועד עובדי מרכז המיון בבריסל על סכסוך עבודה, שבמסגרתו שיבשו העובדים את העבודה במרכז המיון למשך מספר ימים. בעקבות זאת הפעילה DHL תוכנית חירום ל"עקיפת" מרכז המיון בבריסל, על ידי  שימוש ברשת מרכזי המיון של החברה באירופה (Multi Hub) ובכך למנוע עיכובים במסירתהמשלוחים.