הדויטשה פוסט רכשה סופית את חברת הלוגיסטיקה אקסל

בכך צפוייה הדויטשה פוסט להפוך לחברת הלוגיסטיקה הגדולה בעולם; דוד בונדי, מנכ"ל DHL ישראל: רכישת חברת הלוגיסטיקה אקסל הופכת את DHL לחברה המובילה בעולם לפתרונות כוללים בתחום שרשרת האספקה, לרבות שילוח, בלדרות ולוגיסטיקה והסינרגיה בניהם


00:00 ,14.12.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

בכך צפוייה הדויטשה פוסט להפוך לחברת הלוגיסטיקה הגדולה בעולם
 
קבוצת DPWN (ר"ת Deutsch Post World Net) השלימה היום את רכישת ענק הלוגיסטיקה הבריטי Exel, ובכך היא ככל הנראה הופכת לספקית הגדולה בעולם לשירותי שילוח ולוגיסטיקה בים ובאוויר. DPWN שילמה סך של 18.35 אירו למנייה, מה שמסכם את הרכישה על סך של 5.6 מיליארד אירו.
 
דוד בונדי, מנכ"ל DHL ישראל, בירך על המהלך. "רכישת חברת הלוגיסטיקה אקסל הופכת את DHL לחברה המובילה בעולם לפתרונות כוללים בתחום שרשרת האספקה, לרבות שילוח, בלדרות ולוגיסטיקה והסינרגיה בניהם. רכישת אקסל", ציין בונדי, "מחזקת ומעצימה את יכולתנו להציע ללקוחות את השירותים הטובים ביותר בענף". 
 
המבנה העתידי של חטיבת הלוגיסטיקה המורחבת של DPWN כבר אושר ותפקידי ההנהלה אויישו. מנהלה הכללי של Exel, ג'ון אלן, ינהל את החטיבה הלוגיסטית של DPWN, שתעסיק מעתה למעלה מ- 150,000 עובדים ברחבי העולם ושמשרדיה הראשיים ימוקמו בעיר ברנקוול שליד לונדון. החטיבה הלוגיסטית תפעל תחת המותג DHL.
 
DHL תחל בקרוב לפעול תחת שני מותגים לוגיסטיים: DHL Exel Supply Chain ו- DHL Global Forwarding. הליך המיתוג החדש ייחל ברבעון הראשון של 2006.
 
השלמת המיזוג בין DHL Logistics ו- Exel צפויה לקחת שנתיים עד שלוש שנים לכל היותר, כשהצעדים המשמעותיים של המיזוג ילקחו כבר במהלך 12 החודשים הקרובים.