דני קושמרו במסע אתגרי בסיוע FC

חברת FC פליינג קרגו טיפלה בהטענת אופנועי הים מסוג Kawasaki בדרכם לקפריסין והיא אחראית על הליך השחרור וההגעה שלהם ליעד. בכוונת כתב הטלוויזיה דני קושמרו לרכב על גבי אופנועי הים כל הדרך מקפריסין לישראל


00:00 ,16.05.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת FC פליינג קרגו טיפלה בהטענת אופנועי הים מסוג Kawasaki בדרכם לקפריסין והיא אחראית על הליך השחרור וההגעה שלהם ליעד. בכוונת כתב הטלוויזיה דני קושמרו לרכב על גבי אופנועי הים כל הדרך מקפריסין לישראל
 
חברת השילוח FC פליינג קרגו טיפלה אתמול בנמל חיפה בטעינתם של שני אופנועי ים חדישים מתוצרת חברת Kawasaki המיועדים להגיע לקפריסין – שם הם ישמשו את כתב ערוץ 2 דני קושמרו ושותפו אלן כץ במסע ספורט אתגרי ימי מקפריסין לישראל שיימשך כחמש עד עשר שעות.

חברת FC המשמשת כמשלחת וכעמיל המכס של האופנועים בישראל ובקפריסין, הטעינה אתמול את האופנועים על גבי אוניית RORO של חברת רוזנפלד בשם Maria G בנמל חיפה והיום בבוקר נציגיה פרקו את האופנועים בנמל לימסול ודואגים להעברתם למרינה במקום.
 
קושמרו ואנשי צוותו צפויים לצאת למסע ביום שני הקרוב, 21 במאי. המסע הימי, במהלכו קושמרו וכץ ירכבו על גבי אופנועי הים כל הדרך מקפריסין לישראל, יצולם לתוכניתו בערוץ 2 וילווה, מטעמי בטיחות, ביאכטה כל הדרך בחזרה לישראל.
 
אפנועי הים מיוצרים על ידי חברת קווסאקי והם מדגם אולטרא 250X, בנפח 1500 סמ"ק המפיק 250 כח סוס. גיל גולדשטיין, נציג מחברת מטרו מוטור- יבואנית האופנועים בישראל, ציין שלדעתו, האפנועים יגמעו את המרחק ללא שום בעיה וכי הרוכבים הם ה"חוליה החלשה". יחד עם זאת הוא הדגיש שמדובר ברוכבים מקצוענים ומיומנים.