דירוג BDI: חברת UTI במקום הראשון במגזר שילוח ועמילות מכס

החברה תפסה את המקום הראשון בדירוג גם בשנת 2008. שלמה שרון, מנכ"ל UTI לוגיסטיקה ישראל: המיזוג השביח את החברה והשאיר בה את האנשים המקצועיים, המנוסים והאיכותיים ביותר. קבוצת קריאף במקום השני


00:00 ,23.09.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה תפסה את המקום הראשון בדירוג גם בשנת 2008. שלמה שרון, מנכ"ל UTI לוגיסטיקה ישראל: המיזוג השביח את החברה והשאיר בה את האנשים המקצועיים, המנוסים והאיכותיים ביותר. קבוצת קריאף במקום השני
 
חברת UTI לוגיסטיקה ישראל תופסת את המקום הראשון בדירוג BDI Code עבור מגזר שילוח ועמילות מכס במגזר השירותים המתפרסם מדי שנה ומבסס את הדירוג על פי פרמטרים של מחזור, רווחיות, רמת סיכון, מוסר תשלומים, איתנות וביצועים פיננסים, ניהול, חדשנות. יש לציין כי החברה תפסה את המקום הראשון בדירוג BDI גם בשנת 2008. הבעלים העיקריים של החברה הם UTI העולמית וחברת צים שירותי ספנות משולבים.
 
חברת UTI לוגיסטיקה ישראל תופסת את המקום ה-72 בדירוג BDI במגזר השירותים הכללי (מתוך מאה חברות מדורגות), ועל פי נתוני BDI לחברה היה בשנת 2008 מחזור עמלות של 190 מיליון שקל. על פי נתוני הדירוג, החברה מעסיקה כ-550 עובדים והמחזור הכספי לעובד עומד על 345 אלף שקל.
 
שלמה שרון, מנכ"ל חברת UTI לוגיסטיקה ישראל, התייחס לתוצאות הדירוג ואמר כי הוא שמח לראות כי הדירוג בדק בעיקר פרמטרים כגון שירות ומקצועיות וכי חברת UTI מובילה בתחומים אלה. "כנראה שהמיזוג השביח את החברה והשאיר בה את האנשים המקצועיים, המנוסים והאיכותיים ביותר. ניסיון ומקצוענות זה דבר שמאוד חשוב עבור UTI ויש לנו בשפע מהם". 
 
שרון סירב להתייחס לנתונים הכספיים שהתפרסמו בדירוג BDI וציין כי מדובר בגוף העוסק באיסוף מידע פיננסי והערכות.
 
על פי דירוג BDI, את המקום השני תופסת קריאף גרופ עם מחזור עמלות של 156 מיליון שקל בשנת 2008. על פי נתוני הדירוג, החברה מעסיקה כ-50 עובדים והמחזור הכספי לעובד עומד על 3.12 מיליון שקל. יש לציין כי החברה, אשר נמצאת בבעלות ראובן ואירית קריאף, כלל לא הופיעה בדירוג BDI בשנת 2008. 
 
את המקום השלישי במגזר השילוח ועמילות מכס תופסת חברת אוריין בבעלות חן למדן עם מחזור עמלות של 100 מיליון שקל בשנת 2008. על פי דירוג BDI לחברה 320 עובדים והמחזור הכספי לעובד עומד על 313 אלף שקל. יש לציין כי חברת אוריין תפסה בשנת 2008 את המקום השני בדירוג.
 
במקום הרביעי בדירוג BDI עבור חברות שילוח ועמילות מכס נמצאת חברת פריץ קומפניס ישראל בבעלות משפחת נוריאל. החברה, המעסיקה כ-400 עובדים, הכניסה בשנת 2008 מחזור של כ-100 מיליון שקל מעמלות כאשר המחזור הכספי לעובד עמד על 250 אלף שקל. החברה, אשר תפסה בשנת 2008 את המקום השלישי בדירוג תופסת את המקום ה-98 בקרב חברות מגזר השירותים של דירוג BDI.
 
במקום החמישי נמצאת חברת דוד יחזקאל ובניו (רות קרגו) אשר תפסה בשנת 2008 את המקום הרביעי. על פי נתוני הדירוג, לחברה מחזור הכנסות של 75 מיליון שקל וכמאה עובדים כאשר המחזור הכספי לעובד עומד על 750 אלף שקל.
 
דירוג BdiCode הינו דירוג מרכזי המדרג את 500 החברות המובילות במשק הישראלי, דירוגים של מגזר התעשייה, המסחר והשירותים וכן דירוגי משנה לעשרות ענפים שונים. החברות המובילות המופיעות בדירוג BdiCode, הן החברות שזכו לציונים הגבוהים ביותר במספר רב של פרמטרים כמותיים ואיכותיים המשקפים את מובילות החברה. הפרמטרים עליהם מתבסס הדירוג: מחזור, רווחיות, רמת סיכון, מוסר תשלומים, איתנות וביצועים פיננסים, ניהול, חדשנות וכן תוצאות דירוג החברות שטוב לעבוד בהן. הדירוג מתפרסם השנה זו השנה החמישית ברציפות.