גלובל תובלה בינ"ל מונתה כנציגתה הבלעדית של חברת השילוח האמריקאית פיניקס

"חברת גלובל באמצעות פיניקס תשרת את לקוחותיה ותספק את כל מגוון פתרונות השלוח והלוגיסטיקה ברמה הגבוהה ביותר", ציין דובר החברה. פיניקס הינה חברת בבעלות פרטית לשילוח בינלאומי שבסיסה ממוקם בארה"ב


00:00 ,21.12.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
"חברת גלובל באמצעות פיניקס תשרת את לקוחותיה ותספק את כל מגוון פתרונות השלוח והלוגיסטיקה ברמה הגבוהה ביותר", ציין דובר החברה

חברת גלובל תובלה בינלאומית בע"מ החלה לשמש כנציגתה הבלעדית של חברת פיניקס האמריקנית – לארה"ב (בשמה המלא: Phoenix International Freight Services Ltd). פיניקס הינה חברת בבעלות פרטית לשילוח בינלאומי מהגדולות בעולם, שבסיסה ממוקם בארה"ב. החברה הצטרפה לאחרונה ליוזמת ה C-TPAT של המכס האמריקאי.

מחברת גלובל נמסר כי לפיניקס למעלה מ- 22 סניפים בארה"ב, 15 סניפים באזור הפאסיפי ו- 6 באירופה והיא מעניקה את כל מגוון שירותי השילוח הבינלאומי ביבוא ויצוא, קונסולידציה, אסמבלי, עמילות וביטוח כמו גם מערכות מידע IT מתקדמות לניהול שרשרת האספקה, אפסון והפצה.

עוד נמסר כי לחברה מערך פתרונות לוגיסטיים הכוללים קליטה וניהול מלאי, חיוב עפ"י מק"ט, תנועה, נפח, ושירותי ערך מוסף כאריזה ואריזה מחדש או תנועת CROSS-DOCK, תיוג ,פקודות מסירה.

"לפיניקס התמחות בניהול פרוייקטים מורכבים עד אתר הלקוח, הכוללים פיקוח והקמה תוך כדי הפקת דוחות ניהוליים, ניתוח סיכונים, שידור הזמנות רכש ,נתוני מטען. חברת גלובל באמצעות פיניקס תשרת את לקוחותיה ותספק את כל מגוון פתרונות השלוח והלוגיסטיקה ברמה הגבוהה ביותר", ציין דובר החברה.