גיל בלקין מונה לסמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת DHL

גיל בלקין (34) מונה לסמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת DHL ישראל, המתמחה במשלוחים בינלאומיים ובמתן שירותים לוגיסטיים. בלקין, בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים, מרצה במכללה למנהל, שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל השיווק של חברת Yes וקודם לכן שימש כסמנכ"ל השיווק בקבו


00:00 ,19.04.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

גיל בלקין (34) מונה לסמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת DHL ישראל, המתמחה במשלוחים בינלאומיים ובמתן שירותים לוגיסטיים. בלקין, בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים, מרצה במכללה למנהל, שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל השיווק של חברת Yes וקודם לכן שימש כסמנכ"ל השיווק בקבוצת סאני, המייבאת והמשווקת את מכשירי הסלולר של סמסונג.
 
לדברי מנכ"ל DHL ישראל, דוד בונדי מינויו של בלקין יהווה בסיס לשינוי ארגוני בחברה במסגרתו יאוחדו אגף המכירות ואגף השיווק. "הניסיון הרב שמביא עמו גיל בניהול מערכי שיווק ומכירה גדולים יתרום להמשך צמיחתה של DHL כמובילה בענף משלוחי האקספרס בישראל".  
 
בלקין מחליף את אודי שרון, היוצא ללימודי תואר שני בחו"ל במסגרת תוכנית עתודה ניהולית של DHL העולמית. אודי שרון שימש כסמנכ"ל השיווק והלוגיסטיקה של החברה בארבע השנים האחרונות. "אני גאה כי DHL ישראל מצליחה לשגר נציגים מצטיינים לחברה העולמית ומאחל לו הצלחה רבה", אמר בונדי.
 
חברת DHL היא חברה מובילה בעולם למשלוחי אקספרס ושירותים לוגיסטיים  הפרושה ביותר מ- 220 מדינות וטריטוריות בכל רחבי העולם ומעסיקה כ- 160 אלף עובדים. החברה בבעלות מלאה של DHL העולמית, מעסיקה כ- 400 עובדים, מנוהלת על ידי דוד בונדי, המשמש גם כיו"ר חטיבת הבלדרים באיגוד לשכות המסחר.