גובה מכס חיפה החדש קיים פגישת עבודה ראשונה עם יו"ר לשכת סוכני המכס חיפה

בפגישה העבודה הראשונה עם מר יורם ארבל, הדגיש גובה המכס את חזונו. מחד, להגביר את מודעות עובדי המכס בכל הרמות למתן שרות משופר מתוך הבנה ברורה כי ציבור סוכני המכס והיבואנים הם הלקוחות של בית המכס ואותם יש לטפח. מאידך, יידרשו סוכני המכס ועובדי משרדיהם להשקיע


00:00 ,22.07.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
עם כניסתו לתפקיד כגובה המכס חיפה נפגש מר רוני בר-סיני עם יו"ר לשכת סוכני המכס חיפה מר יורם ארבל לשיחת עבודה ראשונה. בר-סיני, המשרת באגף המכס עשרים שנה, החל בתפקידו כחוקר והגיע לתפקיד של ראש מדור המודיעין. מאוחר יותר עבר לנצרת שם כיהן כממונה אזורי מע"מ. לאחר שבע שנים חזר לחיפה בתפקיד ממונה אזורי חקירות מכס ומע"מ.

עם צאתו של מר דן פלד כשליח המכס הישראלי לבייג'ין-סין, מונה בר-סיני לתפקיד גובה המכס חיפה, לאחר תקופת חפיפה קצרה.

בפגישה העבודה הראשונה עם מר יורם ארבל, הדגיש גובה המכס את חזונו. מחד, להגביר את מודעות עובדי המכס בכל הרמות למתן שרות משופר מתוך הבנה ברורה כי ציבור סוכני המכס והיבואנים הם הלקוחות של בית המכס ואותם יש לטפח. מאידך, יידרשו סוכני המכס ועובדי משרדיהם להשקיע מאמץ נוסף בבחינת המסמכים המוגשים להם לשחרור ובמיוחד מלקוחות חדשים בלתי מוכרים.

לשם יישום מטרות אלו הוסכם כי מטה בית המכס חיפה יתאם פגישות עבודה קבועות עם לשכת סוכני המכס בהן יועלו לדיון נושאים טעוני ברור וגם יידונו אמצעים ודרכים לפישוט הליכים ושיפור השרות.