ג'קי ליין תייצג את Toll International מאוסטרליה

חברת ג'קי ליין חתמה לאחרונה על הסכם ייצוג בלעדי עם חברת Toll International, חברת שילוח בולטת מאוסטרליה. ג'קי ליין תציע, ביבוא וביצוא, שירותי שילוח אוויריים באמצעות טיסה יומית ושירותי LCLימיים ייחודיים לכל יעד באוסטרליה


00:00 ,05.11.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ג'קי ליין חתמה לאחרונה על הסכם ייצוג בלעדי עם חברת Toll International, חברת שילוח בולטת מאוסטרליה. ג'קי ליין תציע, ביבוא וביצוא, שירותי שילוח אוויריים באמצעות טיסה יומית ושירותי LCLימיים ייחודיים לכל יעד באוסטרליה
 
חברת ג'קי ליין חתמה לאחרונה על הסכם ייצוג בלעדי עם חברת Toll International– חברת שילוח מובילה באוסטרליה. ההסכם עם Toll מאפשר לג'קי ליין להציע שירותי שילוח אוויריים ושירותי גרופאז' ימיים, הן ביבוא והן ביצוא.
 
באוויר תציע הנציגות הישראלית טיסה יומית מ/אל מלבורן, דרך לונדון, באמצעות חברת בריטיש איירוויז.
 
בים, ייעשה שימוש ב-HUB של Toll בנמל סידני, בו ירוכזו מטעני היבוא/יצוא ושם תתבצע ההמכלה/ריקון. הקישור אל שאר נמלי הים של אוסטרליה: פרת', מלבורן, אדלייד ובריסביין, מתבצע על ידי אניות הזנה על בסיס יומי. הקישור אל נמלי ישראל יתבצע באמצעות אניות צים הפוקדות את נמל סידני על בסיס שבועי.
 
לחברת Toll פריסה מאוד רחבה באוסטרליה ומרבית הערים מקושרות אל סידני באמצעות עשרות משאיות הפועלות על בסיס יומי. בכך מתאפשרים זמני איסוף/פיזור קצרים במיוחד לכל יעד פנים יבשתי באוסטרליה.
 
ג'קי ביטון, מנכ"ל החברה, מסביר: "זהו המענה למטענים ה'קטנים' מאוסטרליה. אם עד כה חששו לקוחות רבים להזמין LCL מאוסטרליה בגלל המחיר, הרי שמעתה אנו מציעים שירותי גרופאז' בסידני ובכך יכולים להציע את השירות במחירים תחרותיים מאוד. למיטב ידיעתי, עד כה לא היו שירותי גרופאז' מכל נקודה באוסטרליה. זה ייתן מענה מצוין ללקוח וכיסוי מקסימלי".
 
"השלמת ההסכם עם Toll", מסכם ג'קי ביטון, "מאפשרת לנו להשלים גם את הפריסה העולמית שלנו. מעתה שירותי ה-LCL שלנו מכסים כל יעד בעולם".
 
חברת Toll International הינה חברת שילוח בינלאומי בבעלות Toll Holdings, הרשומה כאחת מ-30 החברות המובילות באוסטרליה. החברה עוסקת בשילוח בינלאומי החל משנות השישים המוקדמות, לפני עידן המכולות הימיות או המטוסים בעלי הגוף הרחב. לחברה ניסיון רב אשר הותאם לעידן האלקטרוני של ימינו.
 
Toll International הינה החברה המובילה בתעשיית השילוח האוסטרלית, זאת באמצעות קשרי לקוחות וספקי שירותים בולטים בתחום. לחברה משרדים הממוקמים באופן אסטרטגי בקירבת נמלי ים ואוויר חשובים באוסטרליה וניו זילנד.