בשנת 2003 גדלו הכנסותיה של DHL ישראל בלמעלה מ- 20%

אודי שרון, סמנכ"ל השיווק של חברת DHL, אומר כי בשנת 2003 חל גידול של למעלה מ- 20% בהכנסות DHL הנובע מצמיחה במספר הלקוחות ומגידול בהיקפי פעילות בקרב לקוחות קיימים


00:00 ,10.02.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
אודי שרון, סמנכ"ל השיווק של DHL אומר: "DHL ישראל מדורגת במקום הראשון ביבוא עם נתח שוק של 51% ובמקום השני בייצוא עם 28%" ; שוק הבלדרות בישראל מגלגל כ - 64 מיליון דולר בשנה

DHL, המתמחה במשלוחי אקספרס בינלאומיים ושירותים לוגיסטיים, מציינת כי בשנת 2003 חל גידול בהיקפי הפעילות שלה, כך שמסיכום שנתי של הענף עולה כי בסוף שנת 2003 DHL תפסה בתחום הייבוא נתח שוק של 51% ובייצוא היא מדורגת במקום השני עם 28% נתח.

אודי שרון, סמנכ"ל השיווק של חברת DHL, אומר כי בשנת 2003 חל גידול של למעלה מ- 20% בהכנסות DHL הנובע מצמיחה במספר הלקוחות ומגידול בהיקפי פעילות בקרב לקוחות קיימים. "הגידול בהכנסות החברה טמון גם בעובדה שהשנה השקנו שירותים חדשים כמו EuroFast - שירות מהיר למשלוחים כבדים ושירות DVU (Delivery Vat Unpaid) - המאפשר ליצואנים ישראלים לפצל בין תשלומי המסים למע"מ ובכך להימנע מתשלומי מע"מ במדינות היעד" הוסיף שרון. בנוסף, נרשמה צמיחה בשימוש של הלקוחות בשירותים קיימים כמו משלוחי צד ג' (Drop Shipments) המאפשרים ליצואן הישראלי להעביר סחורות בין מדינות ללא מעבר בישראל.

לדברי שרון, אחד הענפים הבולטים ביותר המניעים את הצמיחה בענף וב-DHL הוא ענף ההיי-טק, המתאפיין בתהליך מואץ של מיקור חוץ (outsourcing) במסגרתו פעילות יצרנית של חברות טכנולוגיה מישראל מועברת למדינות אחרות בעולם. ענפים אחרים שרשמו צמיחה הם ענף הכימיקלים, ענף הטקסטיל וענף התרופות.

עוד נמסר כי בין היעדים שבהם הגדילה DHLישראל את פעילותה נמצאת סין, אשר היקפי הייצוא אליה גדלו ב-20% והיקפי הייבוא ממנה גדלו ב- 57%. גידול מרשים נוסף חל גם ביבוא מאנגליה - 43%.


חברת DHL היא חברה מובילה למשלוחי אקספרס ושירותים לוגיסטיים. הרשת הבינלאומית של DHL פרושה בין יותר מ- 220 מדינות וטריטוריות בכל רחבי העולם.מטה החברה שוכן בבריסל שבבלגיה והחברה נמצאת בבעלות מלאה של Deutsche Post World Net.

DHL ישראל, חברת בת של DHL העולמית. DHL ישראל, המעסיקה 400 עובדים, מנוהלת ע"י דוד בונדי (מנכ"ל), המשמש גם כיו"ר חטיבת הבלדרים הבינלאומיים באיגוד לשכות המסחר.