בינת חתמה עם אוריין הסכם תלת שנתי לשינוע מחשבי DELL

ההסכם כולל טיפול בהובלה אווירית ושחרור מהמכס של כ-1,500 טון של מחשבים, ציוד היקפי וחלקי חילוף שיעשה על ידי אוריין במתכונת Door to Door


00:00 ,18.03.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

ההסכם כולל טיפול בהובלה אווירית ושחרור מהמכס של כ-1,500 טון של מחשבים, ציוד היקפי וחלקי חילוף שיעשה על ידי אוריין במתכונת Door to Door
 
חברת בינת תקשורת מחשבים בע"מ, מהמובילות בתחום המחשבים בישראל, משמשת בין היתר גם כמשווקת של מחשבי חברת Dell. במסגרת ההסכם שנחתם תהיה חברת השילוח והלוגיסטיקה אוריין, אחראית על כל תהליכי השינוע, ההובלה האווירית והשחרור מהמכס של מטעני החברה הנשלחים ארצה ממרכז ההפצה של Dell בעיר טילבורג הולנד.
 
במסגרת ההסכם, תטפל אוריין בכ-500 טון מטען בשנה, שיגיעו ארצה במאות משלוחים שיכללו את כל סוגי המחשבים של Dell, ציוד היקפי וחלקי חילוף, על פי הנדרש מצבר ההזמנות של בינת.
 
אוריין, העוסקת במתן מגוון שירותים בתחום השילוח הבינלאומי, עמילות מכס וניהול שרשרת האספקה תחת קורת גג אחת במתכונת One Stop Shop, מייצגת בארץ באופן בלעדי את ענק הלוגיסטיקה העולמי חברת Schenker , אשר משמשת כ"משלח הבית" של חברת Dell לאירופה, המזה"ת ואפריקה. הפעילות לישראל מנוהלת על ידי דסק ישראלי מיוחד בראשותו של יאסיף מעוז.
 
חברת בינת תקשורת מחשבים הינה חברת אינטגרציה המתמחה במתן פתרונות בתחומי התקשורת, המחשב והטלקום. מאז הקמתה סיפקה החברה מגוון רחב של פתרונות, טכנולוגיות ושירותים בתחום התקשורת. החברה מתמחה במתן מגוון מקיף של פתרונות מקצה לקצה ושירותים מקצועיים המספקים מענה לצרכים הדינמיים של קהילת ה-ICT.