אתר חברת TNT זכה השבוע במקום הראשון באירופה בין אתרי תאגידים פיננסים

התוצאות התבססו על שאלון אשר נשלח ל-4,000 עיתונאי כלכלה ולאנליסטים ברחבי אירופה. התחרות נערכה בין 174 החברות הגדולות באירופה ובחנה קריטריונים שונים. מנכ"ל TNT ישראל: "אנו צופים עוד גידול של 30% בכל שנה עד 2010"


00:00 ,03.12.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

התוצאות התבססו על שאלון אשר נשלח ל-4,000 עיתונאי כלכלה ולאנליסטים ברחבי אירופה. התחרות נערכה בין 174 החברות הגדולות באירופה ובחנה קריטריונים שונים. מנכ"ל TNT ישראל: "אנו צופים עוד גידול של 30% בכל שנה עד 2010"
 
התחרות נערכה בין 174 החברות הגדולות באירופה ובחנה קריטריונים שונים. התחרות נערכה על ידי  Webranking. הסקר בודק אתרים לפי פרמטרים של מבנה האתר ותוכן האתר. התוצאות התבססו על שאלון אשר נשלח ל-4,000 עיתונאי כלכלה ולאנליסטים ברחבי אירופה ועל פי תשובותיהם נקבע הדירוג.
 
Webranking הינו הסקר הגדול ביותר באירופה של חברת Hallvarsson & Halvarssonהסקנדינבית לדירוג אתרי תאגידים ומבוסס על חוות דעתם של אנליסטים פיננסים ועיתונאים על פי סטנדרטים וצרכים של שוק ההון.
 
אתר החברה בישראל www.tnt.co.il הוא חלק המאתר העולמי ובנוי על פי אותם סטנדרטים ופרמטרים. חברות הבלדרות הבינ"ל משקיעות משאבים רבים בשנים האחרונות בפיתוח שירותים וכלים עבור לקוחותיהם באינטרנט. בין השנים 2004-2006 חל גידול של 90% בשימוש לקוחות TNT אקספרס ישראל בשירותי האינטרנט של החברה.
 
TNT אקספרס ישראל מדווחת על עלייה של 50% בשטרי המטען המוזנים באופן אוטומטי למערכות וכן על עלייה משמעותית בהזמנות איסופים באמצעות האינטרנט.
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס ישראל: "יותר ויותר לקוחות משתמשים בשירותי האינטרנט המקיפים שלנו. אנו צופים עוד גידול של 30% בכל שנה עד 2010".
 
פטר בקר, מנכ"ל TNT: "אנו מאוד גאים בזכייה, זו השנה השנייה ברציפות כאתר הטוב ביותר באירופה. שקיפות היא דבר שחשוב מאוד ללקוחות, העובדים ובעלי המניות. אנו מאמינים שאתר טוב הוא אלמנט חיוני לתקשורת שלנו עם קהל הלקוחות".