אמקס KN תשמש כסוכן מכירות מטענים (GSA) עבור ישראייר

חברת ישראייר הודיעה כי אמקס KN זכתה במכרז לטיפול במטעני החברה בכל טיסותיה הסדירות. ישראייר תפעיל מטוסי בואינג 757-200 בטיסות סדירות לליובליאנה ולריגה החל מחודש יוני 2003.המדובר בשש טיסות סדירות בשבוע: ארבע מ/לליובליאנה


00:00 ,13.05.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת ישראייר הודיעה כי אמקס KN זכתה במכרז לטיפול במטעני החברה בכל טיסותיה הסדירות. ישראייר תפעיל מטוסי בואינג 757-200 בטיסות סדירות לליובליאנה ולריגה החל מחודש יוני 2003.

המדובר בשש טיסות סדירות בשבוע: ארבע מ/לליובליאנה - LJU (ימים ראשון וחמישי) ואחת מ/לריגה – RIX (כל יום שלישי) עם מטענים של כ-2 טון לכיוון. בהמשך, עם הפעלת יעדים נוספים באירופה, וארה"ב תטפל אמקס KN גם במטענים אלו.

לצורך הטיפול במטעני חברת ישראייר, הוקם באמקס KN צוות מיוחד לארגון וליווי המערך הלוגיסטי המורכב, בתמיכה מלאה של חברת האם Kuehne & Nagel המתמחה בניהול GSA עבור חברות תעופה בעולם. סניפי KN בלובליאנה ובריגה ינהלו את הטיפול במטענים בנמלי היעד תוך שיתוף פעולה מלא עם אמקס KN. שיווק המטענים יטופל על ידי מחלקת השילוח האווירי באמקס KN, ובאמצעות סוכני KN בעולם.

נכון להיום, לאור העובדה כי אין טיסות ישירות אחרות לריגה, ואילו לליובליאנה כמעט ואין טיסות ישירות, תהווה אמקס KN הדרך המהירה ביותר למטענים ליעדים אלו. ביעדים אלו יש פעילות שילוח בעיקר לתרופות, מוצרי מזון ומתכלים, מוצרי קוסמטיקה, פרחים, ודואר.

מנכ"ל אמקס KN מסר: "אנו שמחים להציע לקהל היצואנים והיבואנים הישראלים מוצר חדש לשילוח מהיר, ובמחירים אטרקטיביים תוך שילוב שתי חברות ישראליות מובילות. ניהול מטעני חברת ישראייר מעמיד את אמקס KN בשורה ראשונה עם החברות המובילות בענף, לאור היכולות המורכבות ורמת השירות הגבוהה הנדרשת לצורך הטיפול בתפעול ושיווק כל מטעני חברת תעופה. השילוב עם ישראייר הינו שילוב מנצח של שתי חברות בתהליך צמיחה משמעותי. אין לי ספק כי אנו מתקרבים ליעדנו המוצהר להימנות על חמשת חברות השילוח והלוגיסטיקה הגדולות בישראל".

לחברת Kuehne & Nagel יותר מ- 18,000 מועסקים ב- 600 אתרים בכ- 96 ארצות. Kuehne & Nagel פועלת בישראל תחת חברת הבת אמקס KN. אמקס KN מונה כיום 70 עובדים בחמישה סניפים, מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים של יצוא ויבוא אווירי וימי, שירותי עמילות מכס, ניהול מלא של שרשרת האספקה כולל מתן שירותי מיקור חוץ
(outsourcing), אחסון, אריזה והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים.