אמקס KN תנהל את השירותים הלוגיסטיים של טולגל

חברת השילוח והלוגיסטיקה אמקס KN נבחרה לנהל את השירותים הלוגיסטיים של חברת טולגל, המייצרת כלי יהלום לחיתוך אבן. מחברת אמקס KN מציינים כי מהלך זה צפוי לייעל ולהוזיל משמעותית את תהליכי הלוגיסטיקה של טולגל, שעד כה התנהלו בתוך הארגון


00:00 ,16.12.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מר יוסי כהן, מנכ"ל אמקס KN : "זכייה זו היא המשך למגמה של גיוס לקוחות מתוחכמים הדורשים ניהול לוגיסטי מלא"

חברת השילוח והלוגיסטיקה אמקס KN נבחרה לנהל את השירותים הלוגיסטיים של חברת טולגל, המייצרת כלי יהלום לחיתוך אבן. ניהול השרותים הלוגיסטיים יעשה באמצעות שירותי מיקור חוץ (Outsourcing) ומחברת אמקס KN מציינים כי מהלך זה צפוי לייעל ולהוזיל משמעותית את תהליכי הלוגיסטיקה של טולגל, שעד כה התנהלו בתוך הארגון.

עוד נמסר כי באמקס KN יצרו פרופיל לקוח על מערכת ה- KN Login, הייחודית ל- Kuehne & Nagel, אשר ממומשקת למערכות התפעול העולמיות של Kuehne & Nagel ומאפשרת מעקב מדויק אחרי הזמנות היבוא והיצוא (עד רמת שורות פריט) מרגע הזרמתן ועד להגעת הסחורה למחסני החברה.

מר יוסי כהן, מנכ"ל אמקס KN מציין כי "זכייה זו היא המשך למגמה של גיוס לקוחות מתוחכמים הדורשים ניהול לוגיסטי מלא". כהן, שהגדיר את התרחבות פעילות זו כיעד אסטרטגי, הביע סיפוק מהתוספת האחרונה למצבת הלקוחות של אמקס KN.

גיל יצחקי, מנכ"ל טולגל אמר : "הפעלת המערך הלוגיסטי שלנו בשיטת מיקור חוץ מאפשרת לטולגל שליטה, בקרה ושקיפות לאורך כל שרשרת האספקה. היתרון בעל הערך הרב ביותר הינו קיצור ניכר ב- cash2cash cycle ההופך את התהליך הלוגיסטי מצורך ליתרון תחרותי."

טולגל דגניה הוא מפעל המייצר כלי יהלום לחיתוך, קידוח ועיבוד של אבן, קרמיקה ומתכות שונות. המפעל מתמחה במתן פתרונות לחיתוך אבן במחצבות ובמפעלי עיבוד האבן, ובפתרונות לניסור ולקידוח בטון ואספלט. המפעל ידוע בארץ ובעולם באיכות מוצריו, ו- 75% הינם ליצוא לכל רחבי העולם. מפעל טולגל משווק את מוצריו דרך חברות בת הפרושות בקנדה, אנגליה ונורווגיה, ודרך סוכנים בארה"ב הודו ואירופה. כיום מעסיק המפעל כ- 100 עובדים.

אמקס KN הינה חברת בת לחברת Kuehne & Nagel, המונה כיום 70 עובדים בחמישה סניפים. החברה מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים של יצוא ויבוא אווירי וימי, שירותי עמילות מכס, ניהול מלא של שרשרת האספקה כולל מתן שירותי מיקור חוץ (outsourcing), אחסון, אריזה והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים.