אמקס KN שודרגה לתקן ISO 9001:2000

מחברת אמקס KN, מקבוצת Kuehne & Nagel , נמסר כי מערכת ניהול האיכות של שירותי השילוח והלוגיסטיקה הבינלאומית נבחנה ונסקרה על ידי מכון התקנים הישראלי ונמצאה מתאימה לדרישות התקן הישראלי והתקן הבינלאומי החדש ISO 9001:2000 (שהינו שדרוג של תקן ISO 9002)


00:00 ,18.03.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מחברת אמקס KN, מקבוצת Kuehne & Nagel , נמסר כי מערכת ניהול האיכות של שירותי השילוח והלוגיסטיקה הבינלאומית נבחנה ונסקרה על ידי מכון התקנים הישראלי ונמצאה מתאימה לדרישות התקן הישראלי והתקן הבינלאומי החדש ISO 9001:2000 (שהינו שדרוג של תקן ISO 9002).

מר יוסי כהן, מנכ"ל חברת אמקס KN אומר : "במסגרת מדיניות האיכות של אמקס KN, התחייבנו להגיש שירות ללקוחותינו באיכות שתובטח ע"י ביצוע כל הפעילויות על פי דרישות הלקוח, החוקים התקנות והנהלים הישימים, תוך מחויבות לשיפור מתמיד של מערכת האיכות, ושביעות רצון הלקוחות".

מאמקס KN נמסר בנוסף כי חברת אמקס KN תתמקד במתן מענה מושלם לדרישות הלקוחות ועמידתן מול הדרישות הטכניות והתחייבה להציע פתרונות תוך מניעת בזבוז אמצעים ומשאבים ללקוח.

עוד נמסר כי מנכ"ל אמקס KN, מר יוסי כהן, כל המנהלים והעובדים בכל הדרגים הינם מודעים למדיניות האיכות והודרכו לצורך יישומן, כל אחד בתחום אחריותו. אמקס KN מקיימת תהליך רציף ומתמיד של מעקב ושיפור תהליכי הביצוע באמצעות רישומי מעקב אחר תלונות ואירועים חריגים, לימוד וניתוח הבעיות ויישום דרכים לפתרונן ולמניעת הישנותן.

בנוסף נמסר כי היות ואמקס KN קבעה לעצמה כמדיניות את השיפור המתמיד באיכות השירות כמטרה ראשונה, הוחלט כי אמקס KN תקצה את המשאבים הנדרשים ליישום ולתפעול רציף ושוטף של מערכת ניהול האיכות על פי דרישות תקן ISO 9001 : 2000.

חברת אמקס KN מייצגת בישראל את חברת האםKuehne & Nagel . אמקס KN מונה כיום 70 עובדים בחמישה סניפים, מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים של יצוא ויבוא אווירי וימי, שירותי עמילות מכס, ניהול מלא של שרשרת האספקה כולל מתן שירותי מיקור חוץ (outsourcing), אחסון, אריזה והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים.

חברת Kuehne & Nagel הינה בין חברות השילוח והלוגיסטיקה הגדולות בעולם עם 17,500 עובדים המתפרשים על למעלה מ-600 סניפים ב- 94 מדינות