אמקס KN נבחה לנהל את המערך הלוגיסטי של צל"פ

חברת השילוח והלוגיסטיקה אמקס KN נבחרה לאחרונה לנהל את המערך הלוגיסטי של חברת צל"פ שהינה בין החברות המובילות בעולם בתחום של אריזות גמישות בתעשיית המזון, ומייצאת כ- 40% מהמחזור שלה.


00:00 ,07.10.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת השילוח והלוגיסטיקה אמקס KN נבחרה לאחרונה לנהל את המערך הלוגיסטי של חברת צל"פ שהינה בין החברות המובילות בעולם בתחום של אריזות גמישות בתעשיית המזון, ומייצאת כ- 40% מהמחזור שלה.

אמקס KN תנהל את מערך היצוא והייבוא של צל"פ במסגרת פעילויות מיקור חוץ (Out Sourcing). מחברת אמקס KN מציינים כי מהלך זה צפוי לייעל את תהליכי הלוגיסטיקה של צל"פ, שעד כה התנהלו בתוך הארגון, ולהביא לחסכון משמעותי בהוצאות הכרוכות בפעילות זו.

"אמקס KN מנצלת את היכולת שלה בבניית רשת לוגיסטית הבנויה על מערכת מודרנית של מידע, ומבטיחה שקיפות ואמינות לצל"פ, ובנוסף, גמישות הנדרשת כדי להגיב במהירות לשינויים ולדרישות השוק המשתנות במהירות", אמר יוסי כהן מנכ"ל אמקס KN.

במסגרת ההסכם מוקמו נציגי אמקס KN במשרדי צל"פ ומשם הם מנהלים את כל הפעילויות הלוגיסטית מכל העולם. לצורך הרמת הפרוייקט נערך ניתוח מפורט של התהליכים הלוגיסטיים בצל"פ תוך שיתוף פעולה מלא של הנהלת ועובדי צל"פ. במסגרת הניתוח המערכתי זוהו והוגדרו כל התהליכים הקשורים לתהליך הלוגיסטי, ובסיומו נוצרה אינטגרציה פנים וחוץ ארגונית של התהליכים עד לכדי שידוך המידע בין מערכות אמקס KN למערכות ה- ERP של צל"פ, ואופטימיזציה של המערכות כולל בניית מערכת תכנון לפי אילוצים.

חברת אמקס KN משתמשת בתוכנה חדשנית בשם KN Login, הממומשקת למערכות התפעול העולמיות של Kuehne & Nagel ומאפשרת מעקב מדויק ואמין אחרי הזמנות הרכש (עד רמת שורות פריט) מרגע הפקתן ועד להגעת הסחורה למחסני החברה. כמו כן הוגדרו – KPI (Key Performance Indicators) שיאפשרו מערכת התראות מוקדמות לזיהוי, הבנה ותגובה לאירועים צפויים ויאפשרו לחזות ולהגיב לפני אירועים מוגדרים מראש לאורך שרשרת האספקה.

תוכנת KN Login הינה על תשתית האינטרנט, כך שכל עובדיה ולקוחותיה של צל"פ יכולים להתחבר אליה לבדוק ולברר את סטטוס המשלוחים כולל תאריך יציאה מהספק, איסוף המטען בחו"ל, הסעה לארץ, עמילות מכס, שחרור ממכס, מסירה למוביל והגעה לחברה.

מר ג'רמי אזולאי, מנהל מכירות בישראל של אמקס KN מציין בסיפוק כי הפרוייקט הנ"ל הינו חדשני ומאתגר שצפוי להצלחה רבה לאור השילוב של הניסיון באמקס KN, והרשת הבינלאומית המאפשרת לנו להציע את הפתרון האופטימלי לאורך כל שרשרת האספקה הלוגיסטית מקצה לקצה.

מר יוסי כהן, מנכ"ל אמקס KN אומר כי "השותפות הנ"ל היא ההוכחה לכך שהשוק מצפה לסוג כזה של שירות משולב ומתוחכם שהוא מעבר לפעילות הרגילה של השילוח הבינלאומי".