אמקס KN מרחיבה את פעילות מחלקת היבוא האווירי

מחברת אמקס KN, נציגתה בישראל של חברת Kuehne & Nagel, נמסר כי כתוצאה מפעילות שיווק אגרסיבית מקומית, ומספר הצלחות של רשת הלוגיסטיקה הגלובלית של Kuehne & Nagel, גדלה פעילות היבוא האווירי של אמקס KN באופן משמעותי


00:00 ,06.05.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
הגברת נינה בקמן מונתה לנהל את תפעול מחלקת היבוא האווירי של אמקס KN

מחברת אמקס KN, נציגתה בישראל של חברת Kuehne & Nagel, נמסר כי כתוצאה מפעילות שיווק אגרסיבית מקומית, ומספר הצלחות של רשת הלוגיסטיקה הגלובלית של Kuehne & Nagel, גדלה פעילות היבוא האווירי של אמקס KN באופן משמעותי. לכן, החל מתחילת החודש, החלה נינה בקמן לנהל את תפעול מחלקת היבוא האווירי של אמקס KN. עוד נמסר כי לאור פעילות היבוא המרובה, גדל צוות התפעול וקשרי הלקוחות של מחלקת יבוא אווירי ב- 50% במהלך החודשים האחרונים.

נינה, המרכזת את נושא התפעול במחלקה בשלוש השנים האחרונות תתמקד בקידום הפיתוח של המחלקה, והרחבת סל השירותים הניתנים ללקוחותיה, כולל שירותי שילוח אווירי, משלוחים מדלת לדלת, שירותי מיקור חוץ, ביטוח מטענים, ושירותים לוגיסטיים מורכבים. יוסי כהן, מנכ"ל החברה, ימשיך להיות פעיל ומעורב אישית בטיפוח פעילות המחלקה.

בכיר בחברת אמקס KN מסכם ואומר : " מחלקת היבוא האווירי של אמקס KN מתחייבת להמשיך לתת מענה לכל הצרכים הלוגיסטיים של לקוחותיה כחלק מחבילת השירות המקיפה של חברת האם Kuehne & Nagel. במסגרת מדיניות האיכות של אמקס KN, התחייבנו להגיש שירות ללקוחותינו באיכות שתובטח ע"י ביצוע כל הפעילויות על פי דרישות הלקוח, החוקים, התקנות והנהלים הישימים, תוך מחויבות לשיפור מתמיד של מערכת האיכות, ושביעות רצון הלקוחות ".
 
 
אודות Kuehne & Nagel :
לחברת Kuehne & Nagel יותר מ- 17,500 מועסקים ב- 600 אתרים בכ- 94 ארצות. Kuehne & Nagel פועלת בישראל תחת חברת הבת אמקס KN. אמקס KN מונה כיום 70 עובדים בחמישה סניפים, מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים של יצוא ויבוא אווירי וימי, שירותי עמילות מכס, ניהול מלא של שרשרת האספקה כולל מתן שירותי מיקור חוץ (outsourcing), אחסון, אריזה והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים.