אלי יחזקאל: להחזיר את בית המכס באשדוד לשטח הנמל

בערב חגיגי בכפר המכביה בהדלקת נר שני של חנוכה סקר אלי יחזקאל, יו"ר לשכת סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים ת"א, את פעילות הלשכה בשנה האחרונה; יחזקאל קרא להחזיר את בית המכס הנמצא היום במרכז העיר אשדוד, חזרה לנמל ובכך לחסוך לכל הענף סבל מיותר


00:00 ,29.12.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

בערב חגיגי בכפר המכביה בהדלקת נר שני של חנוכה סקר אלי יחזקאל, יו"ר לשכת סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים ת"א, את פעילות הלשכה בשנה האחרונה.
 
אלי יחזקאל פנה לחברים, כלקוחות הנמלים ומתוקף היותם נציגי היבואנים, לדרוש ולקבל שרות מחברות הנמלים. בפניה ליו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, גב‘ איריס שטרק, שנכחה באירוע, ביקש אלי יחזקאל לבדוק ולשנות את טעות העבר ולהחזיר את בית המכס הנמצא היום במרכז העיר אשדוד, חזרה לנמל ובכך לחסוך לכל הענף סבל מיותר.
 
גב‘ איריס שטרק, שהגיעה עם נציגות בכירה מהנמל, הבטיחה לחברי לשכת סוכני המכס מדינות של "דלת פתוחה" שבמסגרת יהיה אפיק תקשורת ישיר. גב‘ שטרק, רו"ח בהשכלתה, ציינה שהרפורמה בנמלים הביאה חסכון של עשרות מליוני ש"ח למשתמשים ובשיפור של 50% בקיצור זמן המתנת אוניות. היא ציינה שהיטל הצפיפות ירד מ-7.5% ל-3% ואת דרישתה לביטול מוחלט של ההיטל.