אל על וקריאף ב"מבצע מהסרטים"

לאחרונה נסגרה עסקת ענק יוצאת דופן בין קבוצת קריאף המייצגת בישראל את רשת JAS הבינ"ל לחברה ייחודית בתחומה, אשר קיבלה זכויות ותמיכה מ Warner Home Video העולמית, לשיווק סרטי DVD הוליוודיים במחיר שווה לכל נפש באלפי נקודות מכירה ברחבי הארץ


00:00 ,22.03.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

לאחרונה נסגרה עסקת ענק יוצאת דופן בין קבוצת קריאף המייצגת בישראל את רשת JAS הבינ"ל לחברה ייחודית בתחומה,  אשר קיבלה זכויות  ותמיכה מ Warner Home Video העולמית, לשיווק סרטי DVD הוליוודיים במחיר שווה לכל נפש באלפי נקודות מכירה ברחבי הארץ.
 
למהלך תפירת העסקה היו שותפים, סגן ראש האגף באל על מטענים יעקב פיאנקו, ראש חטיבת התפעול ביבוא של קבוצת קריאף – מירב יצחקי ,ראש החטיבה המסחרית של קבוצת קריאף, דני אשד, תוך שיתוף המנהל הלוגיסטי של הקבוצה מר אלי ללוש ו- JAS Budapest.

ההובלה, אשר תחילה צפויה הייתה להיות ימית ובהמשך הועברה לאוויר תוך תפירה מיוחדת של תצורת המטענים לשם התאמתם לטיסות מסחריות (כידוע, אין טיסות מטען מיעד זה),תניב כ- 300 עד 500 טון אשר יגיעו באמצעות טיסות יומיות של חברת אל על, ישירות מהמפעל המייצר בבודפשט לישראל.

מקריאף ציינו כי אלפי יחידות סרטי DVD, אשר יגיעו מדי יום, יונחו על מדפי נקודות ההפצה, כ-3 ימים בלבד מרגע סיום הייצור במפעל בהונגריה.
 
דובר קבוצת קריאף ציין כי הפרוייקט הנו ייחודי ומהווה פריצת דרך בשוק התקליטורים בארץ, תוך הוזלה ניכרת של מחיר המוצר. לדבריו, החבילה תכלול זוג סרטים, כאשר האחד הנו סרט הוליוודי מוכר והשני סרט חדש אשר עוד לא יצא לאקרנים במחיר של 39.90 ₪ בלבד. הסרטים יהיו גם בעלי דיבוב לרוסית.