אילת גייטפורט חתמה על חוזה לייצוג IJS Global בישראל

אמנון נפתלי, סמנכ"ל השיווק באילת גייטפורט: "התופעות האחרונות של מיזוגי ענק בשוק המקומי, המושפעים ממיזוגים עולמיים, יותירו לקוחות רבים המחפשים בית חם – ואילת גייטפורט תיתן את המענה לכך"


00:00 ,13.07.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

נציגי אילת גייטפורט חתמו הבוקר באמסטרדם על חוזה לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת הלוגיסטיקה הבינלאומית IJS Global

חברת אילת גייטפורט מבצעת בימים אלו מהפך אסטרטגי תוך שהיא מנסה לפזול למגרש של הגדולים. נציגי החברה חתמו הבוקר באמסטרדם על חוזה לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת הלוגיסטיקה הבינלאומית IJS Global.
 
IJS Global עדיין פחות מוכרת בשוק הישראלי, אך מדובר בחברה בעלת פריסה עולמית רחבה, המעניקה את כל שירותי הלוגיסטיקה המתקדמים.
 
לדברי אמנון נפתלי, סמנכ"ל השיווק באילת גייטפורט: "נוצרה כאן הזדמנות נהדרת לכל הלקוחות שעדיין זקוקים לרמת שירות ומקצוענות גבוהה הנשענת על יכולות של סוכן רב לאומי – בד בבד עם שירות אישי, הכרת הלקוח וצרכיו והתאמת חברת השילוח אליו".
 
הוא הוסיף: "התופעות האחרונות של מיזוגי ענק בשוק המקומי, המושפעים ממיזוגים עולמיים, יותירו לקוחות רבים המחפשים בית חם – ואילת גייטפורט תיתן את המענה לכך".
 
כבר בחודש ספטמבר השנה מתוכננת ההשקה הרשמית של IJS בישראל, בהשתתפות נציגות בכירה של הסוכן בחו"ל.
 
IJS Gobal הינה חברת לוגיסטיקה בינלאומית שמרכזה בארה"ב. החברה מספקת שרותי שילוח בינלאומיים בים ובאוויר, כמו גם שרותי הפצה, אחסנה וניהול מלאי ושרותי עמילות מכס ברחבי העולם. לחברה פריסה עולמית בכ- 100 מדינות ברחבי העולם.