אייביטרנס במו"מ לרכישת חברת שילוח

במסגרת המו"מ, אייביטרנס וחברת השילוח יקימו שותפות, אשר אליה תועבר מלוא פעילותה של חברת השילוח והמוניטין שלה. עוד נודע שבשותפות שתוקם יהיו אייביטרנס וחברת השילוח שותפות בחלקים שווים. אייביטרנס עתידה להשקיע ברכישה כ- 1.5 מליון ₪


00:00 ,06.11.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הלוגיסטיקה והשילוח אייביטרנס מנהלת בימים אלה מו"מ עם חברה ישראלית העוסקת במתן שירותי שילוח בינלאומי ועמילות מכס ליבואנים וליצואנים לישראל וממנה, לרכישת חלק מפעילות החברה.
 
במסגרת המו"מ, אייביטרנס וחברת השילוח יקימו שותפות, אשר אליה תועבר מלוא פעילותה של חברת השילוח והמוניטין שלה. עוד נודע שבשותפות שתוקם יהיו אייביטרנס וחברת השילוח שותפות בחלקים שווים. אייביטרנס עתידה להשקיע ברכישה כ- 1.5 מליון ₪.
 
להערכת אייביטרנס, צפוי המו"מ להסתיים עד סוף שנת 2005.
 
עוד נמסר כי בימים אלה התקשרה אייביטרנס עם לקוח זר, המייצא לישראל מאירופה, בהסדר מסגרת לפיו, אייביטרנס תבצע עבורו באופן בלעדי את כל פעולות השילוח הבינלאומי הכרוכות ביצוא לישראל. להערכת החברה, על בסיס היקפי היצוא המתוכננים של הספק, לעסקה עשויה להיות השפעה מהותית על תוצאותיה העסקיות של החברה והיא עשויה להגדיל את הכנסותיה של החברה בלמעלה מ-5% לשנה.
 
חברת אייביטרנס, שנוסדה בשנת 1983 על ידי אברהם (אייבי) פיריאן, מתמחה במתן שרותי שילוח בינלאומי, בעיקר בסחר עם המזרח הרחוק, עם איטליה ומדינות אירופה ועם ארה"ב. לחברה משרדים בתל אביב (ראשי), חיפה, אשדוד ונתב"ג.