אטרקציות באירוע port2port – גלי עטרי, כנסיית השכל והשף ישראל אהרוני

במקביל להרצאות המקצועיות מתקיימת תערוכה ססגונית ושוקקת חיים לצד בית קפה, סדנת בישול והופעות מוזיקה חיות


00:00 ,26.02.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

במקביל להרצאות המקצועיות מתקיימת תערוכה ססגונית ושוקקת חיים לצד בית קפה, סדנת בישול והופעות מוזיקה חיות
 
מחר בבוקר ייפתח, זו השנה השנייה ברציפות, ארוע port2port לתובלה ולוגיסטיקה באולם אווניו שבאיירפורט סיטי. הארוע בן היומיים צפוי למשוך אלפים רבים של אורחים שיהנו מוועידה מקצועית אשר מהווה את לב האירוע, לצד תערוכה ססגונית, הופעות חיות ואף סדנת בישול ייחודית. 
 
כאמור, בסמוך לאולם הוועידה המקצועית, אשר יארח את בכירי המרצים בתחום הלוגיסטיקה, והתובלה בארץ ובעולם, תתקיים תערוכה ססגונית ושוקקת בה משתתפות חברות ספנות, תעופה ובלדרות, לוגיסטיקה ושילוח בינלאומי מהמובילות בתחומן. בלב אולם התערוכה יוקם בית קפה בחסות חברת TNT אשר יחלק מבחר סוגי קפה לרווחת אורחי האירוע.

אטרקציות באירוע port2port – גלי עטרי, כנסיית השכל והשף ישראל אהרוניבהשראת המושב המקצועי "הכר את סין" החליטה חברת אוריין, הנציגה הישראלית של חברת Schenker, להזמין את השף הידוע ישראל אהרוני, שיקיים במתחם הוועידה סדנת בישול ייחודית במהלכה יחשוף כמה מסודות המטבח הסיני. המוזמנים יהנו בסיום הסדנה מארוחת צהריים סינית אשר תפריטה נהגה בשיתוף פעולה מלא עם השף אהרוני.
 
בערבו של היום הראשון של הוועידה תתקיים הופעה חיה של הזמרת גלי עטרי במסגרת ערב גאלה (למוזמנים בלבד) שייערך בהנחייתו של מני פאר.

את הארוע (בתום היום השני) תחתום מסיבת קוקטייל גדולה שעליה לקחה חסות חברת MSC ישראל ובמסגרתה תופיע להקת כנסיית השכל בלוויית 20 נגנים בהופעה חיה וחגיגית במתכונת אשר קצרה שבחים רבים בפסטיבל ישראל האחרון.