אושרה השתתפותה של חברת BAX Global בתוכנית ה- C-TPAT של המכס האמריקאי

מחברת טרנסכלל סחר, נציגתה בישראל של חברת BAX Global, נמסר כי BAX Global קיבלה אישור להשתלב בתכנית המכס האמריקאית ה- C-TPAT הודות להתנהלותה האחראית בנושאי בטחון נגד טרור, ובנית תכנית לשפור הבטחון במערך שרשרת האספקה אותה היא מנהלת


00:00 ,28.04.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מחברת טרנסכלל סחר, נציגתה בישראל של חברת BAX Global, נמסר כי BAX Global קיבלה אישור להשתלב בתכנית המכס האמריקאית ה- C-TPAT הודות להתנהלותה האחראית בנושאי בטחון נגד טרור, ובנית תכנית לשפור הבטחון במערך שרשרת האספקה אותה היא מנהלת.

עוד נמסר כי ההשתלבות בתכנית המכס האמריקאית (ה-C-TPAT) מצריכה חתימה על הסכם משותף עם יתר החברות המשתתפות בה, והכוללות חברות העוסקות בהובלת מטענים בשטח השילוח הבינלאומי, ובסחר הימי האווירי והיבשתי הכולל רכבות ומשאיות מצד אחד וכן את המכס האמריקאי מצד שני.

לאחרונה, אישר המכס האמריקאי את השתתפותBAX Global בתכנית, במעמד של מחכירי אניות, סוכן ימי להעברת מטענים ימיים במעמד של -Intermediary/Non-Vessel Operating Carrier וכן כסוכן להובלת ואיחוד מטענים אוויריים.

ההשתפות בתכנית מחייבת את החברות בה להיות אמונות על חוקי בטחון ברמה גבוהה, ובשילוב סטנדרטים גבוהים של חוקים אלו בכל מערך האספקה שלהן, ובכך הן פועלות להורדת היכולת של ארגוני טרור לפגוע בשרשרת האספקה.

לאחר בניית מערכת בטחון פנימית בתוך החברה, BAX Global הציגה את פרטיה בפני המכס האמריקאי ועל פי מר פיטר צ'ביוט, מנהל מערך הבטחון ב- BAX Global, החברה הינה בין חברות השילוח הראשונות אשר הוסמכו להשתתף בתכנית ה- C-TPAT והוסיף עוד כי מעתה הלקוחות יכולים להיות בטוחים כי החברה עושה הכל כדי להבטיח את מטענם.

אודות BAX Global
חברת BAX Global הממוקמת בקליפורניה, ארה"ב, ועוסקת בניהול שרשרת אספקה לוגיסטית של הובלת מטענים, ונותנת את שרותיה למגזר העיסקי באמצעות 500 משרדים ב-123 ארצות. בצפון אמריקה מציעה החברה את שרותיה ברמה גבוהה ביותר לכל קהילת העסקים שם בנוסף לאפשרויות ההפצה הבינלאומיות שלה.

חברת BAX Global מיוצגת בישראל על ידי חברת טרנסכלל סחר.